Gå til innhold

Presentasjonsrunde....en ny en, mener jeg?

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, bor i Oslo med samboer... fikk diag. pcos i feb 03, og prøvde i hele 2005 å bli gravid...uten hell... i jan i år var forholdet vårt på hell pga mye frustrasjon fra min side (fikk og får fortsatt noia når noen rundt med blir gravide...sprøtt!) Har gått på p-piller siden jan (yasmin, som hjalp meg ned 6 kg og minsket kviseproblemet!=) Nå har jeg igjen ett brett med p-piller og metformin ligger i skapet, så det er fristende å begynne med de igjen. Sambo har gitt klarsignal om at vi kan prøve å bli gravide, men han orker ikke hvis det blir det samme maset som sist. Jeg tror nok vi skal vente litt til forholdet er på rett kjøl igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5262020-presentasjonsrundeen-ny-en-mener-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28 år, bor i Risør med min mann. Jeg fikk diag. pcos for bare 2 uker siden, og det var veldig deilig. Jeg har gått i mange år og tenkt at noe ikke stemmer, men ikke visst hva. Det tok ca ett år før vi ble gravide med vår sønn ( han er i dag 13 måneder), og vet jo nå i ettertid hvor heldige vi var.

Jeg har nå begynt på Metformin og allerede gått ned 3 kg. Så nå håper jeg at Metforminen skal hjelpe meg med å få eggløsning i gang igjen, for til høsten skal vi prøve å få oss en liten til. Men nå vet jeg hvertfall hvorfor det tar litt tid, og det er godt å ha en forklaring på det.

Hei, jeg er snart 32 år og gift. Bor i Vest-Oppland. Vi prøvde i 3 år å få barn uten hell. Da vi kom så langt som til utredning av barnløsheten ble det oppdaget at jeg hadde pcos. Vi har vært så heldige å ha fått en sønn med prøverør, han er nå 8 måneder. Først nå i det siste har jeg begynt å søke litt etter info om pcos, derfor er jeg her inne nå... :-)

Hei! Er 22 år, gift med den flotteste mannen i hele verden på 25 år. Fikk diagnosen pcos i nov i fjor.. Jeg syntes også det var herlig å få diagnosen, endelig fant vi ut at det faktisk VAR noe galt med meg.. Sluttet på pillen i februar 2005.. Er på min 3 pergokur nå.. venter i spenning :)

Heisann!!

Jeg er også ny her.... (bare tittet innom tidligere)

Jeg er 28 år har vært sammen med samoeren min i 8 år. Vi har prøvd aktivt å få barn i 2 1/2, før det hadde jeg flere ganger lengre opphold på pillen uten å bli gravid. Jeg har gått på pergo og pergo dobbel uten virkning. Har tatt lapraskopi, og har nå søkt om prøverør. noen som vet hvor lenge man må vente på svar fra riksen? og hvor lang ventetid det tar?

Det værste for meg er spørsmålene om barn fra kolleger, familie (spess sviger fam..) og venner. Jeg er ferdig utdannet og vi eier et hus og alt ligger rette til en liten en så alle lurer jo på om det kommer noen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...