Gå til innhold

Dere som har barn fra før - hvor gamle er barna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg en på snart 9 mnd. Lurer på hvor lenge folk venter før de blir gravide igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1.5 år. Fikk ikke mensen tilbake før småen var over 1 år. Og en jeg kjenner har en sønn på snart 2 år og hun har ennå ikke fått mensen tilbake.. .så det er ikke alle som kan velge når de vil bli gravide igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er veldig sant. Har en venninne jeg og som ikke har fått igjen mensen etter 1,5 år. Selv fikk jeg den etter 2 mnd. Gjett om jeg var sur for det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde uansett ikke blitt gravid igjen med en gang. Men neste gang kan jeg godt tenke meg å ikke ha mer enn 1.5 år mellom nr.2 og 3. men tviler på at det lar seg gjøre hvis det tar like lang tid å få tilbake mensen neste gang. Men så ammet jeg til poden var 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn at det er klart så må en ikke ha mensen igjen for å bli gravid. Eg ble gravid uten å få den tilbake. Så det blir 14 mnd mellom mine!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he jeg vet at eggløsningen kommer før mensen, Men hvis man får igjen mensen når småen er f.eks 14 mnd, så fikk man igjen eggløsningen to uker før, man kan derfor ikke ha blitt gravid før den tid! Det er ikke mulig å ha eggløsning uten at mensen kommer to uker etterpå med mindre man er gravid! Sånn at det er klart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente på 4, en jente på tre måneder og er to måneder på vei. Ble gravid samme måned som jeg fødte! Det blir knapt ti måneder mellom den på den lille og den i magen! Men det var faktisk planlagt, da! klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må jeg si, beundrer deg som orker to så tette, er jo knapt ferdig med ammingen med nr.1 når nr.2 kommer.... Men så vil jo søsknene få stor glede av hverandre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpen min er to år og to måneder. Jeg fikk heller ikke igjen mensen før jeg sluttet å amme han, og da var han ca 14 måneder. Har prøvd siden den gang å bli gravid, og nå har det endelig klaffet :-) Vil bli ca tre år mellom barna våre altså, men det greide dere sikkert å regne ut selv. Hadde selvsagt vært glad om jeg hadde blitt gravid tidligere, men nå er jeg bare enormt glad for at det har klaffet DENNE gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min blir 11 måneder den 18.juni. Jeg fikk tilbake mensen da han var 6 måneder, og nå er vi altså gravide igjen - kjempemorsomt!! :)

 

Jeg regner egentlig med å tandemamme, om veslegutt som da blir storebror fortsatt er interessert i pupp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker på vei, og har en gutt fra før på 14 mnd. Ville egentlig ha dem tettere, men kunne ikke planlegge så nøye da mensen ikke kom tilbake før han var 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en datter på 1 år og 10 mnd og er nå gravid i uke 9.... Har mistet en i mellomtiden...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta er 3 år og 1 mnd. Yngstejenta er 1 år og 4 mnd. Er sju uker på vei med nummer tre. Alle svangerskapene var planlagt, så her blir det tre tette! (eller fire hvis det blir tvillinger - håper ikke det da, men vi har tatt høyde for at det jo kan skje). Må vel føye til at dette med tre barn så tett i alder nok ikke er for alle, men det ser man fort selv - hvor sliten man blir av den ene ungen som kommer først og så hvordan det går å ha to å ta seg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Det blir nesten som meg. Eldstemann er 3 år og 3 mnd. Yngstemann er 1 år og 4 mnd. Er 7 uker på vei med nr 3 i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

8 år. Det blir 9 års forskjell. og ja det er samme far til begge. Men noen har jo vanskeligheter med å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det for oss også. Har blitt gravid nå med termin i januar og datteren vår blir 8 i august. Det er ganske uvirkelig å være gravid igjen etter å ha ønsket det i så mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg!

Ble heldigvis gravid ved første eggløsning og gleder oss veldig til to tette søsken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei datter,født 2002 og er 5+6

Kunne egentlig tenkt å fått de tettere, men går ikke som planlagt alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på 14 mnd, og er 6 uker på vei, har prøvd i fire mnd før det klaffet.

Det bli vel 22 mnd mellom mine da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i 8+5 og har en sønn på 10 mnd fra tidligere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så moro da! Har nesten begynt å føle jeg er den "eneste i verden" som skal ha nr 3 så nært innpå de to andre. Når har du termin da? Jeg har foreløpig termin 27.1, men har ikke vært hos legen ennå, så den er ikke offisiell. Kanskje vi ses i januarklubben?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...