Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Link til tempeskjema:

http://www.fertilityfriend.com/home/1255bc

Hei! Skjønner ingenting, tempen gikk veldig ned i dag, våknet flere ganger i løpet av natten, særlig etter 3 så hadde ikke sovet sammenhengende 2-3timer før temping men alikavel?? Jeg fikk EL-sprøyte fredag og fikk beskjed om å ha sex fre og lør. Fikk selvf. ikke gjort det fredag da, men fikk gjort det lørdag grytidlig og søndag ettermiddag så da håper jeg det holdt.. Hva tror dere? Fikk ikke positiv EL-test før lørdag morgen (kun halvpositiv fredag og samme i dag. Helt positiv lør og søn) Håper noen kan hjelpe meg tolke!

Fortsetter under...

heisann

ikke mål tempen når du har overvåket syklus m el sprøyte.

Disse hormonene forfalsker uansett en EL test. Det vanlige er EL ca 36 timer etter sprøyten ble satt. Lørdag kan ha holdt, søndag tror jeg ble for sent.

Hvordan måler du tempraturen din?

nå kjenenr jeg ikke babycomp selv men det virker som du får kald luft inn mens du måler for jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor tempraturen din ligger så lavt.

Stol heller på at du har hatt EL og jeg ville faktisk dobbeltsjekkt rektalt/vagiinalt et par dager for å s eom temp er så lav eller om ladycomp tuller seg

Hei!

Jeg tenkte på det så testet med et annet munn-termometer og det gav omtrent samme resultat så ikke skjønner jeg.. Får prøve meg på dobbeltsjekk i morgen tidlig. De andre valgene er liksom ikke akkurat så fristende som måling i munnen men.. ;) Skal prøve følge rådet ditt om å stole på at EL har vært og hååååpe vi traff! ;)

Annonse

Ja, he-he, jeg får det nok til ;) Visste ikke at temping ikke var noe poeng ved hormonbehandling og tempen var "normal" i kurven ved første pergo og jeg tempet i vei ved denne andre også. Så sa gyn jeg skulle få ei sprøyte mens jeg var der så var nok den som klussa til hele tempen da ;) Men nå virker det som tempen er på vei opp. Føler meg som jeg pleier når den går opp. "Het" og varm i panna .Har hatt litt knip rundt eggstokkene også så hadde jeg ikke visst at sprøyta fikser EL innen 36 timer hadde jeg begynt å lure gitt.. Fikk heldigvis en runde med mannen i går sånn for sikkerhets skyld men nå er han utslitt stakkar..;) Ja, ja- får håpe alle disse hormonene fører til noe da.. Tusen takk for svar igjen Lindynatt! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...