Gå til innhold

Flere her som skal til syden?


Leola

Anbefalte innlegg

Vurderer 1 uke eller 2 til syden i sommer. Har så lyst å komme meg bort i og med at jeg skal jobbe hele sommeren.

Flere som vurderer? Er jo i fin form så jeg regner med det går bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist svangerskap var jeg i syden når jeg var 11 uker på vei og det gikk super flott. Vi koste oss og hadde det veldig bra. Formen var bra.

 

Det eneste man skal være forsiktig med er bakteriene og dvs. mye av maten. Passe på at man spiser på bra restauranter og passe seg for typiske toksoplasmose typer mat (salat, frukt, kjøtt, fisk osv).

 

Skal reise enda lengre denne gangen og da er jeg vel ca. 8 uker på vei - og håper jo at det også skal gå bra.

 

God tur og lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planer om å reise til syden om en 14-dagers tid. Fikk positiv test i dag, så har ikke tenkt så mye på det før. Men har tjuvlest på disse sidene en stund nå, og har sett at det er mange som har gjort det i begynnelsen av svangerskapet. Tror ikke det skal være farlig, så lenge man er forsiktig med hva man spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal to uker til sør-frankrike, tror det er ganske trygt. Men sist jeg var gravid frarådet fastlegen min meg å dra til syden, hun sa det var en sjanse å ta. Mye større risiko for å spontanabortere pga bakterier vi ikke er vant til. Og min mor har et par stk på jobben som aborterte da de var i syden. Men tror det kommer litt an på hvor du reiser. Men hør med legen din for sikkerhetsskyld. Det går sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer nok veldig an på hvor man drar - og hvor nøye man er med hvilken mat man spiser + håndhygiene etc. Vi håper på å få tur til Bulgaria. Har hørt det skal være ganske rent både i forhold til gater og mat der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei>:)

 

jeg skal til bulgaria i sommer!! vil da være 19 uker på vei og jeg fikk ebskjed om at det skulle ike være noe problem da, så lenge jeg ikke spiste rå mat og salat jeg ikke hadde vasket selv:) goood tuuur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...