Gå til innhold

flere som synes tida går saaaakte?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er 7+2, og synes dagene går treigt..Vil så gjerne over 12, så vi kan offentliggjøre nyheten til resten (bare noen få som vet, ikke foreldre...). Tenker på alt som kan gå galt, og synes ikke helt jeg klarer å nyte det å være gravid. Ikke føler jeg meg mye gravid heller, har jo ingen anelse om alt er som det skal der inne. Før jeg ble gravid så jeg for meg endeløs glede, hehe, men jeg har visst blitt mer bekymret enn jeg hadde trodd (ikke hele tiden altså...). Flere som har det på denne måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Er selv 6uker på vei med mitt 3 barn.Vi har to gutter på 14 og 8 år,så ønsker meg veldig ei jente!!Synes selv at tiden går sakte.

Venter bare på å få komme til legen og ta ultralyd..Bekymret jeg også.Kan jo aldri vite om barnet er friskt.Vi har ikke fortalt det til noen.Ikke ungene engang..Litt tidlig synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 10 og synest tiden går traaaagisk sent!! Dette er nr to og jeg mener å huske at det gikk tregt sist og, men nå tenker jeg jo ikke på annet!! Surfer rundt her inne på bim og teller snart timer.... Det er jo ikke akkurat noen trøst at tiden raser avgårde når de endelig er ute, da skulle man jo gjerne ha stoppet tiden av og til. Jaja, vi har mye å glede oss til iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...