Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, da er det mandag, og er det fortsatt stemning for å være sunn og sprek? Forige uke resulterte i -1kg her hos meg!! Hurra! Det er jammen bra. Har fortsatt ambisjoner om å spise lite, helst ikke noe sjokolade før fredag. Og prøve å gå en tur hver dag, en med litt fart i.... Ja, jenter, er dere med videre......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 melder meg på denne sunnheten...hehe.. raste ned i vekt etter fødsel,men nå er kiloene kommet tilbake for fult..veier mer enn jeg gjor da jeg var 5mnd på vei...(ingen som viste at jeg var gravid før i langt ut i august..),fikk 2des. nå er det full skjerpings.... bra butikkene er sengt i dag..sinnsykt lyst på SJOKOLADE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Har du gått ned 1 kg, det er jo sikkert en super motivasjon til å fortsette. Så flink du er ) Jeg har ingen vekt her hjemme jeg desverre, så jeg får ikke følt med som deg. Jeg er helt klart med. Har nok ikke vært så flink i helga desverre så nå er det full skjerpings her. Stå på videre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 1 kg mindre Marekatta - Du har vært flink. Klapp, klapp, klapp, klapp... Stå på videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Kan jo ikke slutte nå så klart jeg er med!!!!!!! Har heller ikke veid meg, men FØLER meg iallefall mye bedre Her går vi tur, prøver å steppe litt og spiser lite og ofte... skal nærme meg badevekta en annen dag... den er så fryktelig skummel, serru.... og for dere som har søt hunger. kjøp nutrilett bars, og spis det som et måltid eller no sånt sunt snacks som belvita.... Dere er flinke damer! HUSK AT DET SKAL VÆRE LOV Å KOSE SEG OGSÅ !!! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi kan vel ikke gi oss nå vel... er fortsatt endel kg igjen her iallefall! Har ikke vekt vi, så slikt vet jeg ikke. Men en kg på en uke er jo en bra start, Marekatta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå