Gå til innhold

Shit! Prata med ei dame her en dag..


Leola

Anbefalte innlegg

som hadde termin 2 uker før meg, dvs hun er ca 13 - 14 uker på vei, og hun hadde DEN struttende magen. Hadde jeg skulle gjetta, så hadde jeg sagt ca 6 - 7 mnd på vei. Sa det ikke til henne selvfølgelig, men hun har visst sjekka og skal ikke ha tvillinger. Flere som har det slik her??

Trodde ikke det gikk an en gang.

Sist fikk jeg bare masse fleske mage først, g etter 5 mnd kom litt kulemage. Litt heldig hun da, som ser skikkelig gravid ut. Er så kjedelig å se bare tjukk ut:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt går ann: )

jeg fikk tidlig mage sist og regner med at den kommer enda tidligere denne gangen. Nå er jeg oppblåst bare men søstra til mannen min så at magen hadde blitt større og jeg er bare i uke 5. Vet at det selvfølgelig bare er vann og oppblåsthet men magen kommer hvertfall

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk veldig tidlig mage med forrige barn. Håper på tidlig mage denne gangen også. Syns det er fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke åtte. Min mage er litt sånn av og på, oppblåst eller ikke.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Det samme er det med brystene... dritvonde/nesten ikke vonde.

Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme her :) Enkelte dager er puppene helt normale, andre dager skulle jeg ønske jeg kunne gått toppløs - alt er vondt... Magen har begynt å holde seg ute nå tydeligvis. Er i uke 10 og den varierer ikke så mye lenger, er konstant liten bul der framme. Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra, og takk, begynte å føle meg ustabilt gravid her... he he

Men for å være sikker, skal man ta graviditester/nye blodprøver/UL eller hva for å sjekke om den lille lever?

Jeg er verken kvalm eller spesielt trøtt heller, så graviditets-symptomene står ikke akkurat i kø hos meg enda jeg er godt ut i uke 8 ( men det skal jeg vel bare være glad for :-).

Føler meg litt teit å ringe til legen å si: Hei, jeg føler meg ikke gravid lengere?

Men på den andre side får han vel mange slike telefoner...

:-)

Skulle hatt en ultralydmaskin hjemme *hihi*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig den dama da..da jeg gikk gravid med første så fikk jeg tidlig en liten mage,men da var vekta mi ikke stor i utgangspunktet,men nå med nr 2 veier jeg mere og merker at det er mere fleskete enn sruttende men magen er jo ofte oppblåst og da ser det ut som jeg er veldig gravid:)som flere sier er det jo vann og oppblåsthet men det er jo en liten følelese av svanger da hvertfall..

men skjønner godt hvordan du har det,er i midten av uke 7 nå og føler meg ikke gravid overhodet,riktig nok kvalm oppblåst og vondt,trøtt og sliten..men vi får trøste oss med at magen strutter etterhvert:)og ingen vet at jeg er gravid så alle komenterer bak ryggen min at jeg har blitt lubben..veldig morsomt....

lykke til med resten av tida

 

lykke til med resten av tida:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, whats up med flesket som plutselig bare kommer??? Sideveis sit-ups skal funke, og yoga/pilates skal vistnok være god og rolig trening for oss som ikke kan hoppe rundt i en aerobic-sal :-)

Vi får håpe flesket bare renner av når vi ammer!!!!

 

:-)

 

Nå har kjæresten min laga et "late somrødvinsglass" med pepsi til meg, så ha en god mandagskveld alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...