Gå til innhold

jukserier, falske rier, maserier

Anbefalte innlegg

I går kveld fikk først det jeg trodde bare var kraftige kynnere, men etter hvert kom det mer jevnlig samtidig som jeg kjente smerter i senter av korsryggen, slik som med rier. Sov veldig dårlig i natt pga dette. I morges hadde det gitt seg, men har begynt å kjenne litt til dette igjen. Er dette tegn på at noe er i gang, eller er det bare falske rier? Høres helt teit ut at jeg spør siden jeg har fått to barn fra før, men da har vannet gått først så det har liksom ikke vært noe annet valg enn å dra på sykehuset og vente på at riene skulle starte...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5261276-jukserier-falske-rier-maserier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tippe at det er maserier ja, hadde også masse sånne i dagene før lillegutt kom sist... Skikkelig slitsomt, for man forbereder seg mentalt på at "nå skjer det" og så skjer det ingenting..! Har det sånn denne gangen også, og det er så kjipt! Men vi får bare smøre oss med tålmodighet og håpe at noe ordentlig skjer snart :o)

Har hatt det sånn noen dager nå jeg også - regner med at det er maserier ja.. Hadde termin i går, så får håpe det tar seg opp og blir litt kraftigere - er så slitsomt å vente på at det skal begynne skikkelig. Vet liksom ikke om det er starten på noe, eller om de gir seg igjen...

Lykke til da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...