Gå til innhold

GRAVID!?!?! Er det mulig??

Anbefalte innlegg

Tok en tre-dager-før test (CB) i dag tidlig, har ikm i morgen. Og jeg fikk +!!!! Har nettopp testet en gang til med stips fra billigtester, den er veldig svak positiv!

Jeg kan nesten ikke tro det er mulig!! Og selvfølgelig gikk det ikke an å komme på barnimagen.com i dag tidlig - da trodde jeg i hvertfall ikke at det var sant..

Men når CB er positiv, og billigstrips er svak positiv er det vel sant??

Vi har jobbet veeeeldig for dette denne måneden. Etter positiv EL-sent sent tirsdag for 13 dager siden kastet jeg meg på toget. Kl 01.30 om natta kom jeg frem til min kjære og vi "koset". Kl 05.00 var det på tide å stå opp igjen - det ble litt kjapp kos da også før jeg igjen måtte kaste meg på toget. Etter positiv EL-test på onsdag også, kastet min kjære seg i bilen så fort han kunne. Så natt til tordag ble det også kos - og resten av helgen. Så her har vi virkelig stått på for å få krysset:)

Sender dere litt babystøv, selv om jeg ennå ikke føler meg HELT trygg på at jeg faktisk er gravid:)

*********************BABYSTØV************************

Håper på å se dere alle på 1.tri veldig snart!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5261156-gravid-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heisann.. ÅÅÅÅÅÅÅÅ så fantastisk å høre.. Jeg husker jeg svarte deg på dette med den el testen. Og du ble overbevist om at det var lurest å komme seg på toget.. Det står respekt av prøvingen deres ja,, så det var jo suuper kjekt at det ble klaff når dere har jobbet såpass for å få hatt litt sengekos..!!!

Gratulerer så masse.. Jeg tror du kan slappe av..Du er gravid, CB lyger ikke.

Klem fra Loise :0).

Ja, jeg husker også veldig godt svaret ditt! Hadde det ikke vært får det så er jeg ikke sikker på om jeg hadde reist, og sittet her i dag med positiv test! All honør til deg Loise!!! Tusen takk for hjelpen:)

Jeg håper du kommer etter til 1.trim veldig fort;)

Klem Kaja

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...