Gå til innhold

Mindre mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at plutselig er ikke magen så oppblåst som før? Kom over natta på meg, etter at jeg hadde hatt diare, og når magen plutselig føltes mindre og "tom" ble man jo litt bekymra selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilke uke er du i da?

Er ganske vanlig at man noen dager er mer oppblåst i magen enn andre dager. Tror ikke du trenger bekymre deg hvis alt annet er som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 uker og noen få dager på vei :-) Har mista en gang før i denne perioden og da blir det til at man "kjenner" ekstra godt etter. Jeg fikk nemelig i meg noe jeg ikke tålte på lørdag og fikk akutta diare og smerter øverst i magen, som vara litt utover i går. Nå er det lenge til jeg skal til lege igjen, så vil en graviditetstest gi meg svar på om alt er bra, eller bør man ringe og komme seg inn til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i min 8 uke selv og har hatt en sa, så føler med deg. Men man blir jo litt "mindre" av å tømme kroppen. Jeg tror ikke du trenger bekymre deg, men du kan jo kontekte jordmor elle lege. Kanskje du opplever det litt tryggere da? Er ikke godt å gå rundt å være redd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...