Gjest Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har lest at mange her inne hadde menssmerter og følte at mensen kom hvert øyeblikk, men så testet de positivt! Jeg har ikm i morgen, tatt to positive tester, men har hatt menssmerter en god stund nå som kjennes ut som om jeg må løpe på do å sjekke! Men jeg er jo gravid! Hvor normalt er dette? Blir bekymret med en gang jeg! Håper på svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaJW Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg har hatt det på akkurat samme viset som du nå beskriver .. jeg testet positivt for ca k dager siden er 6 uker på vei ..har enda av å til litt sånn mensenliggnende smerter men ikke så mye som en stund men det er normalt sies det grattis med spiren i magen da :)og lykke til framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j@mmen Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei!! det er helt vanlig med mensmurringer. Hadde det i første svangerskap og har det nå. Har termin 5 feb. Lykke til alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå