Malita Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Synes det er så deilig å ligge i badekaret for tiden. Må ha meg et bad hver dag, helst flere. Det er så deilig å bare ligge der å kjenne varmen rundt kroppen. Vekten forsvinner og så har jeg noe godt å kose meg med mens radioen står på i bakrunnen. Sånn var jeg sist svangerskap de siste ukene og. Merkelig. Men deilig er det ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 har badekar jeg å. elsker å ligge der,hver dag... ekstra deilig når samboer kommer inn å vasker å maserer ryggen mens jeg sitter der. ikke at det er særlig ofte da,mren deilig når han først gjør det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proud mom Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 hei ikke for aa skryte, men.... vi har svommebasseng i hagen, og det er kjempe deilig aa kunne ta seg en dukkert, man blir helt vektlos og alt presset i bekkenet forsvinner...og det beste av alt, det hjelper kjempe godt for hovne bein. Legen min anbefalte aa staa i bassenget med vann opp til nakken for aa faa ned hevelsen i beina, og jammen virker det. Jeg bor forresten i Florida, usa, og det er kjempe varmt her. Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Bader masse i badekaret jeg og, synes det er så deilig. Hjelper på kynnere som jeg er veldig plaga av og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven83 Skrevet 5. juni 2006 #5 Del Skrevet 5. juni 2006 KJenner meg igjen der Kunne tenkt meg å ligget å badekaret hele dagen.. Jeg synes det hjelper mot kynnerne, har de så gale og det har bare blitt mer og mer av dem.. Kjedlig.. Magen er jo hard nesten hele dagen vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Vi skulle helst hatt et svært badekar som vi kunne flyte i sammen så hadde vi hatt selskap også. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå