Lala82- Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Herregud som tiden flyr.Om en mnd er han ett år.Kan nesten ikke tro det.Kjennes som om det var igår jeg lå på sykehuset med lille gutt i armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 gratulere til gutten din=O) ja tiden går allt for fort synes jeg,min ble 11 mnd på lørdag, er så takknemmlig for at jeg har han=O) ha en fin dag videre=O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2006 Takk foxy,gratulerer så mye med 11mnds dagen til gutten din. Ha en fin dag videre du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Min er også 11mnd i dag...presis kl 08.41 i dag tidlig ble han det..(men da sov vi alle 5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala82- Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Min ble 11mnd 01:59 så vi sov vi også :-) Gratulerer Finnskogbrura! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer så mye til dere alle sammen ) i overimorgen er det snuppa's tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå