Gå til innhold

HEI ALLE SAMMEN..

Dingeling

Anbefalte innlegg

Det skulle vel ikke tilfeldigvis være plass til meg oxo her??

jeg har hørt til inne på "over 35 år og prøver" men i dag testet jeg positivt og trodde jeg skulle gråte meg ihjel.. sukk!! ble skikkelig glad..

så litt om meg da.. blir 38 i juni,en jente på 7 år,SA i aug-05. prøvd i 2 år. startet på akupunktur i mars i år og har gått der 1 g.pr.uke. gift siden -98 og bor på Østlandet..jobber i helsevesenet og er opprinnelig fra N-Norge.

noe mer da??

klem fra =)

Fortsetter under...

Flott med flere her, og velkommen! Svipper innom noen ganger pr. uke, og synes det er mange fine ting som blitt tatt opp. fint med ei side for oss"gamle", selv om man ikke er gamlere enn man føler seg!

Jeg er kommet til uke 32 (!), og har virkelig trengt tida til å forberede meg til at vi blir en ny liten familie (Samboeren, lillegutten og jeg). Vi har begge barn fra før som nå er store, så det blir en ny tilværelse. Gleder oss veldig!!!!!

Lykke til videre!

Annonse

Hei

Lykke til og tenk at alt skal gå så bra.

På dette forumet slipper en aldri opp for gode råd.

Synes for øvrig også at gammelmamma blir litt for mye av det gode (ikke for det, mitt nick, på sin side, er vel fullstendig fantasiløst), minner om gamla, og det er helt feil. Blir nemlig selv 45 i august (Hm...) Ser litt vilt ut, da må jo jeg bli oldemamma da. Føler meg faktisk nokså ung, men det er kanskje noe som kommer med alderen?

Vennlig hilsen

Hei Gammelmamma,

Gratulerer saa masse!!! Det er en saann fantastisk opplevelse aa finne ut at man endelig er gravid etter aa ha proevd en lang stund! Jeg har selv vaert borti mange skuffelser alle gangene jeg har trodd jeg var gravid men testen slo ut negativt. Saa den dagen man plutselig leser "gravid" kan man nesten ikke tro det!!!

Jeg synes nicket ditt er helt ok, jeg. Er selv 38 aar, blir 39 aar like foer foedselen, og foeler meg paa mange maater "gammel" uten at det er noe negativt. Jeg er i god form baade fysisk og psykisk, folk tror jeg er mye yngre enn jeg er, og er langt i fra for gammel til aa ha barn! Men jeg finner meg selv i aa tenke at "dersom jeg var 10 aar yngre" ville jeg taale vaaken netter bedre (har en datter fra foer paa 18 mnd, venter en til jente i oktober). Og saa er det jo ikke til aa komme fra at hvis datteren min venter like lenge som jeg med aa faa barn vil jeg ikke bli bestemor foer jeg er 76 aar!!!!!!!!! Mine foreldre er i 70 aarene og er i veldig god form, men likevel....

Annonse

Hei GAMMELMAMMA

jeg vil også gjerne gratulere deg med spiren din. Jeg har vært litt off nett de siste dagene, da jeg har hatt konfirmasjon. Det var svært gledelig å lese om din postive test.

Hold deg her inne, det gikk ikke så bra med meg :o(

Hold av plass til meg i sofaen, jeg kommer snart tilbake :o)

Du har en fin tone i innleggene dine, selv om noen følte seg tråkket på inne på over 35.

Ønsker deg masse lykke til, jeg har ingen problem med å glede meg på dine vegne til tross for min egen situasjon.

Stoooooooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...