Gå til innhold

To svake, men positive tester! Kan jeg føle meg trygg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg testet meg i går kveld med quick respons, jeg testet meg klokken 22:00, og hadde ikke tisset siden 13:30 ! Den ble svakt positiv, etter hvert ble graviditetsstreken sterkere, halvparten av kontrollstreken da de fem minuttene var gått. Jeg kjøpte meg en clearblue da jeg har hørt at qr kanskje ikke alltid er til å stole på! Denne tok jeg med morgenurin i morrest, denne ble også passe svakt positiv, men like fult et kryss!! Ikm er i morgen, foresten! Begge testene sa at hvis den er svakt positiv så er den like positiv bare at det er litt tidlig og litt lite hcg enda:)

 

Trenger bare å høre fra noen av dere her inne=) Jeg kan vel anse meg som ganske gravid nå, sant? Etter 5 pp var det endelig min tur!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror nok et kryss er et kryss ja! Jeg testet positivt med cb digital, og der står det jo "gravid" i klartekst. Men senere på dagen, da jeg skulle dobbeltsjekke med en vanlig cb fikk jeg et ganske svakt kryss. Men er gravid, så det er nok du og! Gratulerer, og velkommen inn på 1.tri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet meg med tre qr...og den første jeg tok var svak positiv mens den andre jeg tok dagen etter var mye sterkere og den tredje dagen var den enda sterkere :) så prøv en til kanskje eter en dag eller to :)

 

men jeg tror med handa på hjertet at du er gravid jah:) så velkommen hit da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...