Gå til innhold

SNUFS! Da forlater jeg dere..

Anbefalte innlegg

HURRRRAAAAA GAMMELMAMMA ER BLITT GRAVID :o))))

Dette er jo kjempenyheter, og jeg er veldig glad på dine vegne. Jeg tenkte at det måtte være noe sånn, så trøtt som du var. Godt å se at det stemte.

Ser du holder av sofa og div. til oss andre, og det setter jeg pris på. Vil gjerne komme etter vet du ;-) Jobber hardt med saken, men vet ikke helt hvor el ble av denne måneden. Fantes ikke på testene mine ihvertfall, håper den var der allikevel.

Så en kommentar til det andre innlegget ditt (det med humor i og glimt i øyet i :o))) :Det er lov å rope hurra og juble når det endelig klaffer,Gammelmamma. Velger å kommentere det på denne tråden her jeg, synes ikke om anonyme innlegg som kommer på den andre tråden. Slikt har vi greid oss uten lenge her inne, og derfor har det vært slik en god, raus, trivelig og humoristisk stemning her på forumet vårt også. Vil man si noe, får man bruke nicket sitt og være åpen om det. Det meste kan snakkes om og oppklares, men jeg synes vi skal være litt rause med hverandre her inne. Og det opplever jeg at vi har vært også. Så la oss fortsette med det!!

Jeg setter stor pris på humoren du har bidratt med her inne, gammelmamma, og vil savne deg om du forsvinner helt. Så fortsett å titt innom oss du, og kom med innlegg til oss med jevne mellomrom.

Stor klem fra

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...