Gå til innhold

SNUFS! Da forlater jeg dere..

Anbefalte innlegg

for jeg har testet meg i dag.. klarte jo ikke å la være,og den viste

GRAVID!!!!!!

HERREGUD,GJETT HVEM SOM HAR GRÅTT I BØTTEVIS OG MERE TIL..

JADA,D ER MEG DET..

men d er jo enda et stykke å gå før man vet at d går bra.. kommer til å være drit-nervøs rundt samme ukene som jeg startet å blø sist,og mistet..

dette tror jeg er akupunkturen sin fortjeneste,og flittig sengekos da..

kommer helt sikkert til å komme innom her å smuglese for å høre hvordan d går med dere..

LYKKE TIL ALLE SAMMEN OG JEG REGNER MED AT DERE KOMMER ETTER SOM PERLER PÅ EN SNOR..

KLEM FRA

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260782-snufs-da-forlater-jeg-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Så fantastisk det var å lese!!!

Trodde noe helt annet når jeg leste overskriften... så overraskelsen og gleden ble stor når jeg leste videre =))

Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet, gammelmamma. Men må innrømme at det blir litt trist for oss at du "forlater" oss... Derfor er du hjertelig velkommen til å stikke innom!!

ALT SKAL gå bra denne gangen, så det så!!!

Stooooor klem fra meg..

Gammelmamma,

vet du att jeg ryser (heter det sån på norsk?) når jeg leser dette? Det er utrolig, men jeg blir egoistisk litt lei meg at du forlater oss for jeg har virkelig likt å lese dine innlegg. Fulle av uttrykk og kraft. Nå önsker jeg deg og familien det beste og en masse, masse, masse gratulasjoner!

Fantastisk! Men, glem oss ikke her..

Klemmer

Annonse

Å kjære gammelmamma så fantastisk glad jeg ble nå! Trodde du skulle stikke fordi tante hadde dukket opp og du var deppa!

Nå håper jeg det går bra med deg, send ut noen gode vibber til meg da!

Du får begynne å planlegge festen vår her ute, for vi må satse på det enda så deppa jeg er om dagen! Nå gjelder det å knipe igjen så spirivippen holder seg på plass, og ikke jobb deg ihjæl da!

Kommer til å savne deg veldig, veldig mye. Du har vært en gledespreder av dimensjoner. Stikk innom oss da!

Og viktig: Hvilken akupunktør brukt du, kanskje jeg skulle prøve siden jeg bor like ved?????????????

1000 TAKK FOR ALLE KOSELIGE ORD..

nå måtte jeg jo sippe litt til,dere..

jeg kommer sikkert innom sånn i ny og ne,for å følge med dere.. OG DERE HAR BARE MED Å KOMME INN TIL MEG SOM PERLER PÅ EN SNOR.

dere skal få både noe å spise og drikke..

Horatio,jeg har vært hos Bente Rød på Mysen,og har tenkt å fortsette med d en stund til..

de er skikkelig behagelige og koselige..ta en telefon dit så får du høre selv..

MASSE LYKKE TIL, ALLE SAMMEN OG SVIKT MEG NÅ IKKE,DERE.. =) =) =)

noen som vil ha oppskriften?? hehe!!

Hei på deg GAMMELMAMMA:))))

Å herreguud såå glad jeg ble på dine vegne:)))

Nå sitter jeg her med tårer i øynene så glad ble jeg for din del!!!

Denne gangen går det helt sikkert bra:))

Kommer til å savne deg her da,men håper jo virkelig at vi andre kommer etter:)

GRATTIS SÅÅ MASSE:))))))

KLEM FRA

oj oj oj hva leser jeg. SNAKK OM POSITIVE NYHETER!!!!! GRATULERER!!!! Jeg kommer til å savne deg her inne. Du er en gledesspreder og har så masse flotte kommentarer på lur. Måtte vi snike oss etter deg i tur og orden. Lykke til med den lille spiren din. Håper den klamre seg fast og bli til en flott baby.

Stor gratulasjonsklem fra

Annonse

Takk, da skal jeg ringe hun akupunkturdamen jeg også!

Og en ting vil jeg si gammelmamma, at du har holdt deg på din plass i køen (nesten ihvertfall) så da er det deg vel undt, hehe!

Nå får du bruk for den pakken du fikk også gitt! Nesten rart sammentreff. Skal du skjelle dem ut likevel?

Kanskje vi skulle få sånne pakker alle sammen.

Jeg har ikke så mye på disse sidene å gjøre,men jeg er innom her hver dag og leser deres historier og har fulgt med.Dette innlegget ga meg frysninger på kroppen og tårer i øynene.Jeg drister meg til å gratulere deg,og jeg skal krysse alt jeg har for at dette går bra:)Lykke til dere andre også.Jeg håper så inderlig dere får ønsket deres oppfylt.

Hilsen ei på 32,førstegangs.

YES, YES, YES, YES, YES, YES, YES, YES, YES, YES, YES!!!!!

Gratulerer, gratulerer og gratulerer!!! Dette var en utrolig hyggelig nyhet:)))))))))))))))))))))) Jeg ønsker deg av hele mitt hjerte de beste ønsker for graviditeten.

Du har kanskje juksa litt i køen, sånn i forhold til meg hvertfall, men det er helt greit!!! Du er jo GRAVID!!!!!:)))) Jeg er sååååååååååååå glad på deres vegne:)))

Så nå får du bane vei for oss andre inn på gravid i moden alder denne måneden. Håper vi er en stim som kan følge veien du baner for oss:))

Å du, du må ikke glemme oss helt her inne da. Du er hjertlig velkommen som gjest her når du vil:)))

Stooooooooor gratulasjonsklem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...