Gå til innhold

Vet ikke hvor jeg skal skrive dette ....

Anbefalte innlegg

jeg lengter sånn etter kjærlighet.. noen ganger verker det i hjertet mitt etter at jeg og mannen min har lagt oss. savner at noen gjør noe for meg av kjærlighet! jeg gjør alt syns jeg, tar meg av 3 barn, hus, må til og med vaske og støvsuge bilen fordi det er jeg som bruker den mest sier han...

de fleste sier til meg at jeg fortjener så mye bedre en mannen min, og skjønner liksom ikke at vi er et par. Men jeg er glad i han og kan ikke se for meg et liv uten han..

Men det verker i meg etter noe mer... Noe meningsfylt..... Alltid når det blir diskusjoner, og det blir det ofte siden vi er fra to vidt forskjellige familier, tar han familien sin i forsvar og ikke meg og barna : (

Huff, ville bare skrive det ned et sted jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260724-vet-ikke-hvor-jeg-skal-skrive-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kunne nesten vært jg som skrev noe av det - men vi koser oss da av og til da. Snakk med han om det. hjalp litt her å få lufta litt. men jeg er sååå glads ham - i vi får det til etter hvert. Snakk med noen som tar det littserøst og som ikke bare sier du fortjener bedre. jeg har snakka med ei om dette og det hjelper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...