Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Vel, nå har jeg forsøkt å få sove i 3 timer og ble til slutt temmelig lei av å ligge i sengen og høre på samboeren snorke. Jeg bimmer i stedet ) Tenkte kanskje vi kunne prøve å bli litt bedre "kjent" med hverandre her inne og setter opp 10 kjappe spørsmål jeg håper dere vil være med å svare på... 1. Hvor bor du? 5 min utenfor Lillestrøm 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 33, han er 31 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 7 år, ble gravid på første forsøk (begge ganger) 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Jente 5 år 6. Hva jobber du og "mannen" med? Begge jobber på kontor... 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, sosial og livlig Dårlige: Morgen gretten, alltid dårlig tid, hater husarbeid 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, utrolig flink med datteren vår, alltid presis Dårlige: Har temmelig sære meninger, ikke veldig handyman (mest fordi han slurver )), tåler ikke brunt brennevin (blir kanapas av å lukte på konjakk)... 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne sparkene og livet i magen Værste: Halsbrann og bekkenløsning Håper ikke dette virker så skummelt og at mange blir med!! Klem Fiamia ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line :) Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Synes denne tråden var litt spennende jeg da, og slenger meg på 1. Hvor bor du? Våler i Solør (Hedmark) 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg blir 29 og mannen min blir 38 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vært sammen i 7 1/2 år og har to barn på 6 1/2 (gutt) og 3 (jente)...venter nr tre. Førstemann var ikke planlagt...de to andre kom på første forsøk. Har vært heldig der. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Se over 6. Hva jobber du og "mannen" med? Lærer og i idrettshall 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Hopper over den 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Hopper over den 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Å kjenne at det er et liv som vokser inne i magen. Værste: Alle små og store plager som dukker opp. Det ble 8 kjappe det... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5266746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Så hvorfor så anonym om vi prøver å bli kjent..? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5277007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Adrian <3 Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 1. Hvor bor du? Ålesund 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg har nettopp fylt 25, min kjære er året eldre. 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vært sammen i litt over tre år.. ble gravid et par uker etter at vi bestemte oss for å prøve:) 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei, venter på førstemann. 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg jobber i barnevernsinstitusjon, sambo har kontorjobb. 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, sosial og ærlig. Dårlige: Morgen gretten, vimsete, og bestandig sent ute:) 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, forståelsesfull og en enorm barnetekke. Dårlige: utålmodig, rastløs, veldig gla` i jobben sin = arbeidsnarkoman?? hehe 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Å kjenne at det er et lite "knøtt" der.. vissheten om den tiden som kommer Værste: Morgen/ Kveldskvalme.. tretthet. Håper ikke dette virker så skummelt og at mange blir med!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5280124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
X_eNa*william-18*10 Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Det her såg morro ut, nå som jeg sitter å kjede meg 1. Hvor bor du? Mo i rana. oppi nord 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer + forlovet 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 19 (blir 20 i år) og han er 21 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? dette var ikke planlagt men bare positivt forde. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... dette er første 6. Hva jobber du og "mannen" med? jeg jobber som lærning innenfor barne og ungdom, og han jobber som Maskinfører. 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, ofte godt humør og god humor Dårlige: også morra gretten, kansje litt lat, og glømsk. 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: utrolig snill, livlig og d sjarmtrollet ;D Dårlige: mye forsinket, sitter for mye foran datan ( kansje for den står midt på stua ;P ) og er ikke så nøye va han kler på seg. 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste:jeg tror jeg må si meg enig i at å kjenne sparkene er d beste. Værste: ventetiden og ryggplagene.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5280221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 7. juni 2006 #6 Del Skrevet 7. juni 2006 Alltid gøy å svare på spørsmål.. he he 1. Hvor bor du? Kr.sand 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer og forlovet 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er snart 26 og sambo 28 år 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vært sammen snart 1 år, og ble gravid før vi egentli ville det.. Altså ikke planlagt, men glede oss over at det skjedde :-) 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Vår første... 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg er student, og han jobber på et lager som sender ut deler til kraner og båter. 7. Har dere husdyr? Ja, en herlig tispe på 3 1/2 år 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, kreativ, omsorgsfull Dårlige: Lat, like ikkje husarbeid, og enda litt mer lat...hehe 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: snill, god samtalepartner, ærlig Dårlige: snorke, sove litt mye, røyke... 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste:Å kunne kjenne liv daglig, og at sambo glede seg over det. Værste: smerter, svimmelhet, og alt det andre.. he he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5284990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrima Skrevet 7. juni 2006 #7 Del Skrevet 7. juni 2006 1. Hvor bor du? Tårstad, Evenes Kommune i Nordre-Nordland 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 33, han er 42 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Forlovet 10 år den 24. august i år, ble gravid på andre forsøk første svangerskap, tok 14 mnd. denne siste gangen. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Tvillingjenter 6 år, fyller 7 11 dager etter termin. 6. Hva jobber du og "mannen" med? Eg er sykepleier/ helsesøster, sambo er gårdbruker 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Ærlig, pålitelig og sosial Dårlige: Morgen gretten, fordrar ikke husarbeid og stresser aldri 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Kjempekokk, morsom og sosial Dårlige: har det ALDRI travelt, ser ikke husarbeid og henger ikke klær/ håndduk på plass (bare slenger på gulvet) 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Interessen fra sambo og jentene over livet i magen Værste: Oppkast og kvlame Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5292146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Videlivi Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? Mortensrud, Oslo 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 27, han er 28 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vi ble sammen august 99, flyttet sammen for to år siden. Har ikke jobbet aktivt med å bli gravide, men sluttet på p-sprøyte nov 2003 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Ingen 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg jobber med inkasso, samboer er lærer 7. Har dere husdyr? Ja, Berner Sennen Hund på 4,5 år, kjempesnill! 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, hensynsfull, godt humør Dårlige: lat, utålmodig, godtroende 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: snill, tålmodig, morsom Dårlige: glemsk, rotete, samler 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: At det er noe rart som er i magen min, som har det bra, og vil bli barnet til sambo og meg =) Værste: arveanlegg( Må ha blodfortynnende sprøyte hver dag) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5295611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 8. juni 2006 #9 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? Grimstad 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Alene 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er snart 20, barnefaren er 28 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Var sammen en mnd før jeg ble gravid, var ikke planlagt 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Ingen 6. Hva jobber du og "mannen" med? Hjemmeværende 7. Har dere husdyr? To pusejenter som er verdens mest kosete! 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, omsorgsfull, hjelpsom Dårlige: lat, utålmodig, litt naiv 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Dropper denne 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Å kjenne gutten min sparke, spesielt når jeg dytter til han eller synger Værste: At energien er blitt borte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5295679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #10 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? I Narvik i nord! 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 31, han er 27 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 6 år, ble gravid på første forsøk 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei 6. Hva jobber du og "mannen" med? Begge er studenter 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, sosial og livlig Dårlige: utålmodig, rastløs og temperamentsfull 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode:Verdens beste kjærest; flink med komplimang, omsorgsfull og snill Dårlige: Lat, vanemenneske, lite spontan 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: At det snart kommer ei lita tulle til oss:o) Værste: At en ikke "eksisterer" blant venner som ikke er gravide og at et glass hvitvin eller to må vente til neste sommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5296159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
E & A mamman :-) Skrevet 8. juni 2006 #11 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? Bor i Daytona Beach, Florida, Usa 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift sen 25/2 i ar :-p 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 24 fyller 25 inom kort manne e 28 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vart tillsammans i 3 ar.. har aldrig forsokt. Storken kom o knacka pa dorren. Valkommet anda :-) 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Japp, en son pa snart 9 mand. Sa de blir tva tetta. 6. Hva jobber du og "mannen" med? Mammaledig, annars e jag Interiordesigner mannen laser till Pilot. 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snall, God o givmild Dårlige: rastlos, pratglad, temperamentsfull 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Omtanksam, Karleksfull o underbar Dårlige: Lat, rastlos o dalig pa komplimanger... 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: At vi snart blir fyra :-p Værste: Att livet som man hade forut ekisterar inte, ingen av mina gamla vanner har barn :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5298332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 Hærligheter! Skrevet 8. juni 2006 #12 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? Kristiansand 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 21,sambo 24 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? 1 1/2 år.. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei 6. Hva jobber du og "mannen" med? Studenter. 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Omsorgsfull,snill og blid Dårlige: Kort lunte,morgen gretten,ryddemani... 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill,god og blid:) Dårlige: 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Sparkene og dunkene:) Værste: Alltid å være redd for at noe skal skje... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5298843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riga19 Skrevet 8. juni 2006 #13 Del Skrevet 8. juni 2006 1. Hvor bor du? Øh...er hjemme hos mamma i Skien i sommerferien (hun skal lære meg barnestell), men jeg skriver Oslo for det. 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Har kjæreste...flytter sammen i august! 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 19, og blir 20 før babyen kommer i oktober...han er og blir 24 til da. 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen 13,5 måneder...avstandsforhold i starten, men så bare måtte jeg være nær ham! Det var sånn halvveis planlagt, og selv om det teknisk sett ikke gikk etter planen, så gikk det på første forsøk, om dere skjønner..? 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei 6. Hva jobber du og "mannen" med? Studenter begge to...han er snart ferdig med master i russisk, mens jeg har ikke valgt studieretning helt enda, - blir nok noe innenfor språk da! 7. Har dere husdyr? Kjæresten min allergisk mot katter (jeg gråt faktisk da jeg fant det ut!), så for å veie opp for mangel på søte, små katter, mjauer vi masse selv...høres kanskje rart ut, men jeg elsker mjauing! 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Med all øvinga har jeg jo blitt veldig flink til å mjaue!;-) Men jau...jeg er vel omtenksom og snill også! Dårlige: At jeg noen ganger ikke greier å kontrollere meg...helt sykt når det skjer, og at jeg er sjalu og paranoid, og at jeg lar ofte ting gå utover kjæresten min (Må sies at jeg har kontakta profesjonelle for å hjelpe meg med alt dette, så forhåpentligvis er det snart historie!) 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: At han elsker meg og babyen som kommer, og er snill og helt fantastisk!!! Og han er visst kjempegod til å passe barn, så jeg har ingenting å bekymre meg for i høst! Dårlige: At han ikke greier å holde seg våken hvis jeg trenger ham om kveldene/natta, og at han er litt lat og veldig dårlig til å spare (men det er jeg som skal ta hånd om det økonomiske når vi flytter sammen, så da er det ingen krise) 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Å kjenne sparka og hikken, og i tillegg vite at den lille jenta(?) som står bak det, snart kommer ut, og at jeg da får en person til i livet mitt jeg kan elske som bare det!:-D Værste: Humørsvigningene!!! Og kvalmen, trøttheten og mangel på appetitt og energi og alt presset på blæra!:-/ Men likevel så er det verdt det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5302377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 9. juni 2006 #14 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hvor bor du? I Bergen 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift 3. Hvor gammel er du og mannen? Jeg er 24, han er snart 29 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 6 år, var gravid i fjor, men miste. Ble gravid på første forsøk da vi prøvde igjen 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei 6. Hva jobber du og mannen med? Han jobber med data, jeg er lærer. 7. Har dere husdyr? Ja, en katt 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv. Gode: Ryddig på jobb, livlig og snill Dårlige: Rotete hjemme, sta og stresser lett 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved mannen. Gode: Jordnær, tålmodig og flink med barn Dårlige: Nesten like rotete som meg, glad i jobben sin og kanskje litt dumsnill avogtil 10. Hva er det beste og det verste med å være gravid? Beste: Kjenne liv i magen! Verste: Bekkenløsning Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5304762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 9. juni 2006 #15 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hadeland (Norges navle) 2. Samboere 3. Vi blir begge 22 4. Vi har bare vært sammen halvannet år, vært bestevenner og semikjærester siden vi var 15. Ble gravid på første forsøk. 5. Jeg har en datter på tre som ikke var helt planlagt. Men hun kaller samboeren min pappa (lang historie) 6. Samboeren min driver med data, og jeg jobber deltid på bensinstasjon (sukemeldt nå), samtidig som jeg studerer. 7. Ja. En og en halv katt. Den ene katten vår har en tendens til å forsvinne når det passer seg. Være borte leeeeenge, og dukke opp igjen. 8. Snill, tror alltid godt om mennesker, en god venn Morgengretten (til de grader), påstålig og utrolig distrè 9. Snill, ærlig, utrolig god far Hyklerisk, lat, og har en tendens til å lukke ørene helt 10. Beste: Å kjenne livet i magen og vite at det er våre kjærlighetsbarn Verste:alt det andre:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5305333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kula 291011 Skrevet 9. juni 2006 #16 Del Skrevet 9. juni 2006 1.hvor bor du? jeg bor i sarpsborg 2.er du kjæreste,samboer,forlovet,gift?samboer 3.hvor gammel er du og mannen ?? jeg er 20 ,han er 24 4. har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? vi har vært sammen i seks år neste måned,jeg ble gravid to mnd etter j slutta med ppilla 5.har dere barn fra før,hvis ja-kjønn og alder? nei 6.hva jobber du og mannen med? han jobber på lager å jeg går på skole 7.har dere husdyr? ja to helt utrolig herlige katter 8.nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... gode:snill,erlig og godt humør.. dårlige: morgen gretten,hater husarbeid og blir lett irritert 9.nevn 3 gode og tre dårlige egenskaper ved mannen... gode: utrolig snill, erlig, er der alltid for meg dårlige: kan være lat til tider, treg, sære meninger 10.hva er det beste å værste med å være gravid? beste:kjenne sparkene og livet i magen. værste:halsbrann og morgenkvalme(ferdig med det nå) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5306850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 9. juni 2006 #17 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hvor bor du? Oslo 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 31, han er 30 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 6 år, ble gravide på første forsøk 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Nei 6. Hva jobber du og "mannen" med? Begge jobber i IT-bransjen 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Omtenksom, morsom og blid Dårlige: Utålmodig, bedagelig og skeptisk 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, morsom og smart Dårlige: Bedrevitende, utålmodig og hyperaktiv 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne liv og se magen vokse. All positiv oppmerksomhet fra omgivelsene Værste: Alle småvondtene og bekymringene...og at det tar litt for lang tid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5306923 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 9. juni 2006 #18 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hvor bor du? Drammen 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 23, han 29 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen 5år,prøvde i 4år med førstemann, første forsøk nå 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Gutt, 15mnd 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg er grafisk designer, han betongarbeider 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Omtenksom, hjelpsom og blid Dårlige: Utålmodig, bedagelig og kort lunte 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, morsom og hjelpsom Dårlige: Bedagelig, utålmodig og "fem"-tomla 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne liv og se magen vokse. All positiv oppmerksomhet fra omgivelsene Værste: Alle småvondtene og bekymringene...og at det tar litt for lang tid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5309109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicita73 Skrevet 9. juni 2006 #19 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hvor bor du? Nøtterøy 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 33, han er 36 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 14 mnd.,ble gravid på første forsøk i Januar. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Jeg har ingen, han har to gutter på 10 og 7 år. 6. Hva jobber du og "mannen" med? Helsesekretær og IT-ansvarlig. 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, punktelig og ansvarsbevist. Dårlige: Morgen gretten, liten tålmodighet, distre. 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, omtenksom og en flott pappa Dårlige: Har sære meninger, treg om morgenen, uorganisert. 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne liv og alle nye forandringer fra dag til dag. Værste: Halsbrann og bekkenløsning Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5312248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Jentemafian <3 Skrevet 9. juni 2006 #20 Del Skrevet 9. juni 2006 1. Hvor bor du? Trondheim (malvik) 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 26, han er 28 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 7 år, gift i 3 år, skulle starte prøving april 06 men ble klaff før 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Ingen venter vår første 6. Hva jobber du og "mannen" med? Tannlegesekretær (resepsjonist) og han er selvstendig næringsdrivende 7. Har dere husdyr? Ja en hund som heter Zara og er en toy puddel (miste sort) 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, hjelpsom, trofast Dårlige: utålmodig, trøtt = gretten, perfeksjonist 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Veldig snill, tålmodig, hjelpsom Dårlige: Rotehue, Kan være veldig treg til tider, glemsk 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne liv og alle nye forandringer fra dag til dag. Skape et liv Værste: Halsbrann og bekkenløsning (kvalme første mnd) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5312659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor1979 Skrevet 10. juni 2006 #21 Del Skrevet 10. juni 2006 . Hvor bor du? Leknes,Lofoten 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 27, han er 25 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 3 år, gravid på1.forsøk 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Ja, gutt, 13 mnd 6. Hva jobber du og "mannen" med? Butikkmedarbeider og han er gruvearbeider 7. Har dere husdyr? Nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, trofast og ryddig av meg Dårlige: Snar sint, morragretten og litt lat... 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Snill, flink med sønnen vår, handyman:) Dårlige: Rotehue, Lat og snar sint 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne liv i magen,at den vokser Værste: Morrakvalme og tung i kroppen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5318172 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dibber Skrevet 10. juni 2006 #22 Del Skrevet 10. juni 2006 1. Hvor bor du? Bodø 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Gift 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 27, han er 29 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Sammen i 8 år. Prøvde i 4 mnd denne gangen før det klaffet. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... Jente 4 år, gutt 16 mnd. 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg er sosionom, han rådgiver. 7. Har dere husdyr? Ja, en hund på snart 7 år. 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: Snill, sosial og positiv. Dårlige: utålmodig, rastløs og noen ganger sjenert... 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: humoristisk, elsker unger og sinnsyk god til å lage mat. Dårlige: morratrøtt, litt mye data av og til, sta... 10. Hva er det beste og værste med å være gravid? Beste: Kjenne sparkene og livet i magen Værste: Halsbrann og bekkenløsning, kvalme og oppkast, masse kynnere... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5318777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ScaryMama Skrevet 12. juni 2006 #23 Del Skrevet 12. juni 2006 1. Hvor bor du? asker 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? gift 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 26, han er 28 (fyller 29 før babyen kommer) 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vi har vært sammen i 16 mnd, ble gravid med en gang jeg sluttet på prevensjon 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... ingen barn 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg er student, han er rørlegger 7. Har dere husdyr? Ja, en hund 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: morsom, positiv og omgjengelig Dårlige: irritabel, dramatiserer og utsetter ting 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: morsom, verdens snilleste og får meg alltid i godt humør Dårlige: litt gretten når han våkner, og er veldig glad i å sove 10. Hva er det beste og verste med å være gravid? Beste: å kjenne babyen sparke.. hun er så søt! Verste: å være trøtt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5330138 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2006 #24 Del Skrevet 12. juni 2006 o Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5331487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegulli06+spire11<3 Skrevet 13. juni 2006 #25 Del Skrevet 13. juni 2006 1. Hvor bor du? Bergen, men kommer fra Ålesund! 2. Er du kjæreste, samboer, forlovet, gift etc? Samboer 3. Hvor gammel er du og "mannen"? Jeg er 20, fyller 21 før babyen kommer, han er 26:) 4. Har dere vært sammen lenge og hvor lenge har dere forsøkt å bli gravide? Vi har vært sammen i tre år, prøvde i nesten et år etter en spontanabort.. 5. Har dere barn fra før, hvis ja - Kjønn og alder... ingen barn 6. Hva jobber du og "mannen" med? Jeg er student og jobber deltid i butikk, han driver en butikk. 7. Har dere husdyr? nei 8. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved deg selv... Gode: snill, sosial og humoristisk Dårlige: dumsnill, stresset og lett irritert 9. Nevn 3 gode og 3 dårlige egenskaper ved "mannen"... Gode: Morsom, kjempesnill og nesten alltid glad Dårlige: arbeidsnarkoman, dårlig hukommelse til tider, lett stresset. 10. Hva er det beste og verste med å være gravid? Beste: å kjenne liv.. allerede har ho faste tide!! hehe.. Verste: Bekkenløsninga... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260627-oktober-10-kjappe/#findComment-5339760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå