Gå til innhold

unngaa sjokolade...?!


Gjest

Anbefalte innlegg

leser rundt om for aa finne ut a hva man burde unngaa aa spise naar man er gravid. Leser flere steder at man bor vare forsiktig med sjokolade fordi det inneholder koffein. Har ikke faatt legetime enda saa har ikke faatt mulighet til aa ta opp dette med en lege.

Er det noen som har noe aa si paa dette? har dere faatt beskjed om aa holde dere unna sjokolade?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unngå sjokolade pga koffein? Nei, det hørtes rart ut, da må det være mye verre med kaffe, så cola, te etc.

 

Det eneste er vel å ikke drikke noe særlig brus, og spise godis pga sukkerinnholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur ikke sjokolade er noe stort problem, saa sant du ikke har tenkt aa spise et par tre kilo av gangen.. min lege sa at koffeinholdige drikker er ok i maatehold, eg mindre enn 6 kopper per dag! tror det skal en del til aa spise sjokolade nok for 6 kopper kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har ikke fått beskjed av lege om å holde meg unna det, men alt med måte!

 

Det er vel forskjell på å ha litt sjokolade innimellom, og å spise sjokolade et par ganger daglig.

 

Tviler på at LITT sjokolade kan være skadelig.

Jeg drikker bare kaffe veldig sjelden også, men jeg orker ikke bli sånn hysterisk 'kan ikke ha kaffe noensinne i svangerskapet'.

 

Alt med måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...