61-modell Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Det lurer jeg på. Nå kan jeg ikke lenger gå noen steder. over symfysemåle pga. mye fostervann, så jeg kan ikke få kikket over kanten øverst eller, ta på sokker nederst eller noe særlig annet. Ikke kan jeg sitte, ikke ligge, og helst ikke stå eller gå, føler jeg. Men jeg sovner da i 4-5 tiden om morgenen. I løpet av siste uke har nedpresset raskt blitt helt enormt, og hodet stanger mot endetarmen mer enn andre steder. Og det går altså nedover bena, med nerver fra bekkenet. Jeg lurer fælt på hvor lenge dette kan holde seg på plass altså, begynner å bli litt desperat. Men jeg er fortsatt god til å knipe. Denne stangingen husker jeg fra forrige gang som noe som skjedde først under åpningsveene. Vel, jeg har nok blitt mer "slaskete" med årene. Men disse lynnedslagene mot endetarmen, de husker jeg fra fødselen, og blir de skikkelig ille, må jeg ha noe smertestillende epiduralgreier. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5260502-hvor-langt-ned-i-bekkenet-er-det-mulig-%C3%A5-komme/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå