Gå til innhold

kvalmeperiode??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel 1. trimester som er mest kjent for det, men mange som blir kvalme i 3. trimester også. For min del må jeg si at "morgenkvalme" er et latterlig ord, døgnet-rundt-hver-dag-kvalme passet bedre for min første 11 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke no særlig kvalme.. derfor jeg lurte.. tenkte at det kommer.. hehe finnes det personer som aldri får det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er ikke alle som får det, og noen merker bare litt når de er sultne. Du får nok bare nyte at du er kvalmefri, må jo være deilig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min åttende uke, og har enda ikke blitt kvalm. Er hleller ikke noe særlig trøtt eller humørsvingende. Eneste jeg kan "klage" på er ømme pupper, og jeg nyter hvert sekund. Vi som har det så bra må bare nyte det!Syns så synd i alle de som sliter med kvalme og andre plager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ble jeg kvalm i uke 7 og spydde i 9 mnd. Deførste ukene var kvalmen intens, men kom mest på kvelden og jeg kunne spy 5 ganger på en kveld : ( Så etterhvert , kanskje ca rundt 5. mnd dabbet den av men jeg fortsatte å spy flere ganger i uka.

Nå er jeg gravid uke 5 og er ltt småkvalm innimellom. Spes hvis jeg er sulten. Husker et var sånn sist i begynnelsen også men at det slo til for fullt i uke 7. men jeg kjenner mange som ikke har blitt kvalme i det hele tatt. Tror kanskje det mest vanlige hvis man først blir kvalm er å være kvalm fra uke 6/7 til ca uke 12/14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...