Gå til innhold

Kontroller - hvor ofte?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte går dere til kontroller? Er i uke 12 med nr. 2, har vært til en kontroll i uke 11. Nå skal legen ta ferie i hele skoleferien (22. juni til 22. august) og mente det sulle holde med vanlig UL oppfølging i uke 18. Så time hos henne igjen etter ferien. Holder det egentlig mål??? Da er jeg i uke 24. Har jo hørt at de har redusert antallet kontroller i de senere årene men skjer det så sjeldent nå? Førstemann kom i 1998, så det kan jo være en del forandringer siden da, men da gikk jeg vel hver 5te uke i starten. Er litt engstelig av meg...

Fortsetter under...

Jeg er garvid med mitt fjerde barn, de har kommet tett... 01,03,05 og nå 06, jeg skal tilbake til jorrmor i august en gang. Har fått ul 31 juli, samt neste uke, da jeg har blitt gravid med p-piller denne gangen å ikke vet når jeg har termin... Det er jo bare å kontakte legen om man føler at det er noe, jeg føler i allefall med min siste graviditet at de var veldig gode til å høre på hva jeg sa. Man kjenner jo kroppen sin bedre når man har vært gravid før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...