Gå til innhold

merker jeg det når vannet går?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er individuelt... For meg sa det bare splæsj og det var ikke tvil. Men har hørt andre som bare lekker litt og ikke riktig kan skille på det og om det er urin. Er du i tvil ville jeg kontaktet føden og hørt med dem. Kan være skummelt om ikke hodet er festet har jeg hørt...

Lykke til!

tja.. vannet gikk på meg da jeg lå i sengen....

kjentes som om noen dro ut "bade proppen"....så sivet det bare ut i sengen...

å dumme meg, begynte å ta på meg klær og bind(som om bindet kunne holde det..haha)... så kom det mere vann ut...jaja tenkte jeg,,får skifte igjen.....

Å der sto jeg med nye klær,så kom det mere vann.....å jeg skiftet igjen....Å så gikk vannet igjen.....Da var det nok...tok en svart sekk,håndkle og sykehusbagen å satt meg i bilen.

å da jeg kom på sykehuset gikk vannet igjen....

virker slitsomt å måtte sitte i bilen med svartsekk, går det an å ringe føden å si at man kommer når det har gitt seg eller slutter det liksom ikke? Tenker og på at jeg må vaske opp griseriet jeg da, for det kommer sikkert manen min til å glemme også kommer jeg hjem til griset 3-4 dager seinere...:::///???

Annonse

Etter det jeg har hørt så slutter det ikke å renne siden det hele tiden vil bli produsert nytt fostervann. Vi har lagt frem plast og tepper som vi dekker til med i bilen, samt at man kan ta på seg ett tykt bind, eller gå på apoteket og kjøp en bleie for voksne. Ikke så delikat, men bedre enn å ødelegge noe.

Man kan kjøpe sånne tisselaken som brukes i helsevesenet, jeg har et sånt under lakenet mitt i sengen og det kan du legge på setet i bilen når vannet har gått, i tillegg til et stort badehåndkle etter to.

Karena, hvordan gikk det med deg - var det vannet som hadde gått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...