Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Er det noen som har gode erfaringer med jordmor i Haugesund? Har lyst til å prøve dette, da jeg synes at kontrollene hos legen ikke skjer ofte nok. Dessuten har hun bommet en uke med hvor langt jeg egentlig har kommet (tok tilfeldigvis blodprøver på eggløsningsdagen på sykehuset og hun vet om dette også). Går med nr. to, førstemann ble fulgt opp på sykehuset pga komplikasjoner.
brattiann Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg går til jordmor Margit på bleikmyr. Er kjempe fornøyd med henne. Får skikkelig oppfølgning. har en søster som hadde alvorlig svangerskapsforgiftning, har derfor fått ekstra timer hos jordmor for å holde øye med blodtrykket mitt etc.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Margit på bleikmyr er super. var for sen med å nevne tidligere overgrep, ellers hadde hun sørget for ekstra oppfølging under fødselen. hun oppdaget forresten at jeg hadde tidlige rier og sendte meg rett til sykehuset. uten henne hadde alt gått galt.
mrs.Doubhtfire Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 jeg hadde Torild Borlaug under fødselen I Haugesund, hun er Fra Sauda som meg. knallkjekk dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå