*makrell i tomat* Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Martine har fått sin 2.tann i dag!!! ...så nå ligger hun der å gliser med to "riskorn" i munnen sin...sååå søt da...smeeelt )) Noen som vet om de trengs å pusses,så lenge hun bare "spiser" pupp?? Hun nøyer seg fint med bare pupp enda, blir 6 mnd 23.juni. Har prøvd med grøt,men hun nekter å spise det... Hun er god og rund...lider ingen nød...lik sin mor som sliter med de h#¤%¤?# kiloene etter fødselen,men det er en annen diskusjon som vi tar ved en senere anledning... Men sommeren får ta oss som vi er...,vi har jo tross alt skapt verdens nydeligste unger...hi-hi...) Fortsatt god pinse, jenter! Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. juni 2006 #2 Del Skrevet 5. juni 2006 Åhhh..Grattis med tann nr 2 Martine!! min lille har ikke fått en eneste tann enda, men du og du som det kløøør. -Det med pussing har jeg null pepling på.... Ja, vi har skapt verdens nydeligste unger, det er ett ubestridelig faktum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med tann nummer to! Jeg pusser Hans Marius sin tann, men bare med vann. Han får grøt og middag og, så her må det pusses. Skal ta en tur på apoteket og kjøpe tannkrem snart. Jeg ville begynt å pusse selv om hun bare får pupp. Så vennes hun til å få pusset tenna. Trenger ikke gjøre så mye ut av det. Og vet du? kroppen vår har bært verdens nydeligste skatter, så den er unik uansett hvordan den ser ut. Nyt sommeren, vi har verdens beste unnskyldning for at vi ikke er stramme her og der. kos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå