Gå til innhold

Er det noen som kan fortelle meg..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, mange måter å gjøre det på da...

Jeg gjorde slik: gikk rett over fra pupp til flaske, bandt opp puppene med skjerf 24/7, pumpa bittelitt spreng, knaska peppermyntedrops.

Gutten min var 3 mnd, fullamma fram til da og melka var borte på 14 dager. Han godtok flaske og nan med en gang..

Mine 4 foerste sluttet jeg med en jevn nedtrapping, saann at det kun var kveldsmaaltidet som sto igjen, og en dag var det likeom helt slutt. Aldri noe problem med det.

Nummer 5 nektet pupp da han var 10 mnd, saa den saken var grei.

Denne her liker godt aa kose seg, saa jeg tror jeg skal gjoere det samme som de 4 foerste: gradvis nedtrapping rundt 1 aarsalderen.

Annonse

Det går seg nok til skal du se, Det pleier å tilpasse seg etterhvert. Å melka blir nok borte engang. men husk at du må treappe ned gradvis når den tid kommer - spesielt viktig for deg som har mye melk - man får lett brystbetennelse ved ammslutt - derfor må man ikke bråslutte.

Skriver under på blomman sitt innlegg, når den tid kommer er det mye bedre å trappe ned enn å gjøre som jeg. Grunnen til at jeg gjorde det var smerten ved amming, jeg klarte rett og slett ikke.. Og jeg fikk bb.. Huff.

Det går seg til skal du se!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...