Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er litt over året og får grøt hver morgen og kveld. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får av til vanlig havregrynsgrøt, men her er det bare brød nå. Han var mektig grøtlei.

Skrevet

Lillegutt gir ikke uttrykk for at han er lei grøt, han spiser som bare det. Men han får det kun til morgen og kvelds, ellers spiser han brødskive, frukt, yoghurt ol.

Skrevet

Lillegutt digger både brød og grøt (værre med middag) og får brød til frokost og lunsj og grøt til kvelds...

Skrevet

Får grøt til lunsj, bytter på de 18 mnd grøtene og havregryn-som hun elsker. Med kanel på er det vel noe av det beste hun vet.

Skrevet

min er 17 mnd og spieser grøt hver morgen. liker ikke brødskiver noe særlig. hun spiser både havregrøt hjemmelager og sånn musligrøt kjøpt.

Skrevet

Har en gutt på 18 mnd og han får grøt av og til. Spiser stort sett brødskiver, ikke alltid han har lyst på det. Prøver da med grøt og det går ned på rekordtid:-)

Skrevet

Han spiser havregrynsgrøt noen ganger, det gjør jeg selv også :o)

Skrevet

15 månder og får grøt hver kveld

Skrevet

Vår sønn på 13 mnd spiser grøt til kvelds hver dag. Syntes det er nok med brødmåltider om dagen ( spiser 2 i barnehagen)

Han er fremdeles veldig glad i grøten. Han får ettårsgrøten til Nestle.

Skrevet

Gutten vår er 22 mnd og spiser faktisk grøt ennå!

Han har bestandig vært glad i grøt, og har spist det siden han var 4 mnd.

Nå får han det bare til kvelds, han får brød til de andre måltidene bortsett fra middagen da.

Skrevet

Gutten min på snart 14 mnd spiser grøt til både frokost, lunsj og kvelds.

Nestle sin 8 mnd grøt med eplesmak. Har prøvd andre også, men det er tydelig at det er denne som er favoritten.

Har prøvd med skive, men får ikke i han en hel brødskive en gang. Han har bare 8 tenner, så nå jekslene og hjørnetennene kommer håper jeg på litt mer futt på brødfronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...