Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Eller er dere allerede i gang? Til min store skrekk og gru, har jeg bare 1 uke igjen av permisjonen:-( Men skal kun jobbe 80 % i 4 uker da, og så ha en laaan sommerferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mom Skrevet 4. juni 2006 #2 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg skal begynne 1. august, hvis jeg får jobb da.. ;o) Sambo skal ha 5 uker permisjon i hele august, og så begynner minien med tilvenning i barnehagen i midten av august, har tenkt å gjøre det sakte over tid siden vi har mulighet til det. Men først skal vi ha en deilig sommer (håper jeg)... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brooklyn Skrevet 5. juni 2006 #3 Del Skrevet 5. juni 2006 om to uker i dag. Sa skal sambo ha permisjon og så skal vi ha en uke fri første uken i august. da skal minien ha tilvenning i barnehagen. Angst, tiden går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 5. juni 2006 #4 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg begynner å jobbe igjen den 7.august ) Deilig å vite at jeg har litt tid igjen. Tiden går så fort nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsemamsen Skrevet 5. juli 2006 #5 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg har fått meg ny jobb så jeg begynner 3. august. Da skal pappaen kose seg hjemme med Snupp til hun begynner i barnehagen 30. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå