ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Laget en ny tråd jeg sånn at det ble lettere for deg å se svaret mitt. Skal på UL den 12 juni jeg. Gleder meg masse og jeg er så spent på om jm ser hva det er. Da skal du få vite om du spådde rett:-) Jeg tror spåingen krever masse energi fra deg mentalt sett. Prøvde meg på å lære tarotkort spåing for et par år siden, men det gikk ikke så bra. Interessen er jo der,men ikke intuisjonen. Du får ta opp igjen spåingen din når du får mere energi igjen. Jeg bor i Oslo ja. På Haugerud hvis det sier deg noe....? Jobber som sykepleier til vanlig,men akkurat nå er jeg sm pga ekstrem kvalme. Vil snart på jobb igjen nå for jeg savner alle kollegaene mine. Hvor bor og jobber du med da? Ha en fortsatt god pinsehelg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5258728-november-hei-superblomst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Så hyggelig at du lagde en egen tråd. Det blir spennede for deg med UL. Jeg synes det var en stor opplevelse. Var igjennom det samme for 5 år siden med min sønn, og synes det er like stort denne gangen Leser like ivrig på bøker om svangerskap og fødsel, selv om jeg leste de for 5 år siden også. Jeg bor i Ski, og jobber til daglig som sosionom på et sosialkontor. Ja, Haugerud vet jeg hvor er...Jobber du på sykehus? Hvilket område jobber du innenfor, hvis du vil si det da... Jeg jobber igjen nå, var sykemeldt en liten periode mens den verste kvalmeperioden pågikk. Jobber nå, og kvalmen er så og si borte. Våkner tidlig om morgenen og er veldig sulten. Så grusomt at du sliter med ekstrem svangerskapskvalme. Jeg gjorde det sist gang og ble innlagt og fikk intravenøs. Ha en fin helg, og god bedring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5258728-november-hei-superblomst/#findComment-5310850 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei igjen! Ski/Langhus er koselige steder da. Ikke langt inn til sentrum heller. Jeg er jo egentlig fra Fredrikstad så da ligger Ski midt i mellom lissom. Jeg har jo vært og sett mini to ganger alt på UL i uke 8 og uke 12. Tok de privat for å se hvor langt jeg var kommet og for at vi begge skulle forstå at vi skulle bli foreldre. Så morsomt at du får en jente nå når du har en sønn fra før av da. 5 år mellom syns jeg er helt perfekt. Tror jeg skal satse på å la det gå såpass lang tid mellom våre barn også. Jobber på gastrokir avd på sykehus. Mye dårlige pasienter, ofte med langtkommen kreftdiagnose. Syns det er spennende og ser frem til å starte igjen til uka. Kaster fortsatt opp på morgenen sånn frem til 11 tida. Tror jeg skal starte i aktiv sm først. Kunne ønske jeg jobbet på kontor sånn at jeg kunne styre dagen litt mer selv. Sosionom må være spennende å være syns jeg. Da kommer du virkelig borte i alle områder som har med mennesket å gjøre. Vi jobber mye med sosionomene på sykehuset. Ikke en ting dere ikke kan hjelpe oss med når det gjelder alt fra økonomi til bolig. Håper du får en fin og kvalmefri helg:-) Kos deg i solen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5258728-november-hei-superblomst/#findComment-5312703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2006 #4 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei Louise82! Håper det går bedre med deg etterhvert. Vil du vite hvilket kjønn dere får på UL? det viktigste i en jobb er såklart at det gir en noe. Jeg opplever at jobben gir meg en god del, men skulle bare hatt litt bedre lønn da. det er givende å hjelpe andre, spesielt når man ser at det nytter. Er du gift eller samboer? Trives du i Oslo? Kos deg med solen du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5258728-november-hei-superblomst/#findComment-5324951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei superblomst1 Du hadde rett du vet du. Inne i magen min ligger den en liten jente akkurat som du sa. Jm var ganske sikker på det i allefall. Terminen ble flyttet fra 5 til 8.november og det stemmer med min menstermin. Ellers så alt fint ut. Vi var heldige og fikk en kjempe kos og dyktig jm som forklarte og viste oss ting hele tiden. Bildet fikk vi også så det skal nok rammes inn:-) Jeg er samboer nå, men vi skal gifte oss 5.august i år. Står midt i bryllupsplanleggingen for tiden,men tror og håper at vi klarer å få alt i orden til den store dagen. Skal prøve å holde stressnivået nede så godt jeg kan. Syns det er greit nok å bo i Oslo, men jeg savner Fredrikstad litt og er stadig vekk en tur hjemom. Kunne nok tenke meg å flytte tilbake dit om noen år. Vi hadde vel egentlig tenkt til å flytte dit før vi fikk barn,men så meldte mini sin ankomst litt tidligere enn vi planla for å si det sånn. Dessuten har vi leilighet og jobbene våre her så vi får se med tiden. Nå må jeg ta en tur ut i solen:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5258728-november-hei-superblomst/#findComment-5331308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå