Gå til innhold

Erfaringer med Troller K2? Evnt andre 3-hjulinger med duo?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en 3-hjuling duovogn og vurderer en Troller K2. Noen som har erfaring med denne? Er den stabil nok?

Noen som vil anbefale en annen 3-hjuling som kan brukes fra nyfødt? Vi bor i Finnmark så vognen må være god å kjøre i mye snø, og være lun for vind og snø.

Fortsetter under...

HAr du sjekka ut nye easywalker sky? med stromtrekk på skal den være tett nok tror jeg.

Nesten lik som oth urban jungle, men skal ha full liggestilling i sportsvogndelen. Vi har oth uj, og den er helt super på vinterføre. Men bagen er kanskje litt for liten...

Bebe confort sine vogner har utrolig gode bager, men vet ikke hvordan vognene er på vinterføre.

Om du vil ha en brukt er Quinny formula absolutt en helt super vogn på vinterføre. Den er ute av produksjon (ble for dyr), men er mulig å få tak i brukt. Og kan brukes med nye dreamibager tror jeg. Naboen har den, en fantastisk vogn.

Ellers er jo quinny freestyle comfort en grei vogn.

Om du ikke finner vogner med god bag (mange trehjulinger har små bager), kan du jo bruke voksipose rett i sportsvogn. Kjøp med plate til å ha i ryggen(under) så blir den som en bag. Med et teppe rundt, blir det UTROLIG lunt og godt inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...