Gå til innhold

Oktober: Trøndere!!!


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Noen som skal på treffet på Torsdag???

Jeg har ikke vært på treff enda men tenkte å dra denne gangen.

Bli med da vel :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er forholdsvis ny bruker av dette forumet, og har ikke fått med meg at det arrangeres treff. Jeg har ikke mulighet til å dra denne gang, da jeg bor et godt stykke utenfor Trondheim. Får se neste gang (hvis jeg finner ut hvor slike treff står da, vel og merke). Det hadde vært hyggelig å møte andre med oktoberbaby. Det ser ut som om det blir jente på meg også. Har gutt, jente og gutt fra før.

 

Jeg har ikke fått registrert meg med min termin ennå, da jeg må ha ordentlig oppskrift på hvordan jeg skal gå fram for å kopiere og legge inn dato. Kanskje noen kan hjelpe med det?

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Treff finner du på Bim Treff på venstre siden på siden rett under Terminklubber.

Det kommer flere treff så da kan du komme på de vettu.

 

For å koipere terminlista så må du sette markøren øverst på lista dra mus tasten nedover så blir skrivta markert.

Så høyreklikker du på mustasten og velger kopier.

Så går du på svar på innlegg og høyreklikker så velger du lim inn så er lista kopiert over,

 

 

skjønte du den????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jdeg skal prøve å komme meg på treffet, men formen er dårlig, og det er ikke sikkert jeg orker. Har ikke vært på treff jeg heller, men det hadde vært godt å treffe fler med kul på magen!

Kanskje vi treffes?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...