Gå til innhold

Må bare beklage meg litt her inne og....

Anbefalte innlegg

ÅHHHH!

Sitter her alene, men unga i seng og mannen på kino og skal kose meg med BiMsidene - men denne tullete maskina, eller rettere sagt - bredbåndstilkoblinga mi bare klusser det til !!

Nå har jeg falt ut ørt og ført ganger den siste halvtimen, ARG !!

Hva har jeg gjort gæær`nt da !!

Tror forresten jeg har en EL på gang. Merkelig form i dag.

Men - hva er det egentlig naturen driver å klusser med, EL skal jo bety at man skal prøve å formere seg ...... så hvorfor skal det da utarte seg som dårlig form, øm og rar og veldig kort temperament.... DET BLIR DA IKKE BARN AV SÅNT !!!!

( Hm... humøret er ikke på det beste, nei ! )

Fortsetter under...

Opp med huet Tussi-Lussi!

Håper nettet har bedret seg hos deg nå-

en kan bli skikkelig gretten av å sitte å plages sånn...:)

Men du skal jo fokusere på andre koselige ting i disse tider,stemmer ikke det?Ha en fortreffelig aften C";)

Ups, skulle akkurat til å svare deg at nå går det utolig bra her - og så datt jeg ut igjen !!!

Typisk, hva.

VEl vi koser oss som best om dagen vi. hehe...

Tror nesten noe er på gang i dag , er ikke så veldig kjent med tegn for EL, men noe er det da.... Øm og rar og i dårlig form.

Vel, det er vel bare å vente å se det :-)

Hva med deg Vilsågjerne, hvor er du i syklusen nå??

Du skal se du har eggløsning i disse dager ja :)

Jeg er på dag 7 i dag,og har kjent rasslingen i eggstokkene.Nå

nærmer det seg nok her i gården også,men betviler at el er før om en ukes tid..Alt fra dag 15 er normalt her,men har tenkt å teste fra dag 10 denne syklusen siden jeg kjenner det i eggstokkene så tidlig..Ser forøvrig frem til dag ti,da jeg håper å få til ca annen hver dag metoden...

Jeg blir igrunnen litt metta av all denne ventinga...Venter man ikke på det ene,så er det det andre liksom..C";)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...