Gå til innhold

Da var jeg tilbake her igjen...hadde sa idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var 9 uker på vei... men det var vel for godt til å være sant i og med jeg tok ut spiralen i mars..det gikk vel for fort tror jeg... veldig trist...

men jeg håper den sitter neste gang...

Lykke til videre til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkars deg!! Vet hvor trist og vanskelig det er. Håper vi alle sammen blir gravide nå i juni og at det går bra med oss alle.

Trøsteklem fra meg

Skrevet

Uff ufff uff:(

Hva skal jeg si.... Dette var triste nyheter. Men velkommen i selskapet her inne, da :) Veit ikke om det er så trøstende, men du vet hvertfall at du kan få da:) Så det går sikkert ikke så lenge til den sitter neste gang. Da med DOBBEL-LÅS! :)

Skrevet

Huff...så trist!

Men da vet du ihvertfall at du kan bli gravid! Håper det går fort til det sitter en ny spire!

Skrevet

Trist å høre....vi får stå sammen her inne på siden og satse på vellykkede svangerskap for oss alle. Jeg måtte selv tilbake hit da jeg mistet i MA for 1 mnd siden, så vet hvordan det føles...

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Hei du!

Jeg hadde også en MA (12.uke) nå 8.april, så vet godt hva du går igjennom.

Lykke til med prøvingen! Håper spiren sitter neste gang!

klem fra

Skrevet

Huff så trist da! Får håpe den sitter for deg neste gang, og for alle oss prøvere :o) Vi satser på en junispire ;o)

Skrevet

Huff, så trist å høre... Føler med dere, og sender dere en god klem... Vet alt ser mørkt ut nå, har vært der selv.

Ta vare på hverandre i denne tiden!!!

Skrevet

off d var trist... det ordner seg nok etterhvert, lykke til videre...

Skrevet

Så trist at du mistet.. Håper du får ny spire snart.... Klem fra Loise

Skrevet

huff :(

ikke morsomt å høre sånt. Ønsker deg masse lykke til med prøvingen, og krysser fingrene for at det skal gå bra for deg denne gangen!

klem

Skrevet

uff da..ikke noe gøy.Lykke til videre.

Skrevet

HUffda... så trist!!!!!!

MAnge trøsteklemmer på vei!!!!!

Lykke til neste gang!!!!!

Skrevet

Det var trist å høre, må være forferdelig å miste noen slik. Føler virkelig med deg. Vanskelig å vite hva man skal skrive i en slik situasjon, alt blir liksom feil, men

håper alt går bra med dere, og at det går fort denne gangen og at spiren sitter!!

Skrevet

Ikke meninga å være anonym, bare kom bort i knappen

hilsen

Skrevet

føler med deg! Jeg hadde en SA i uke 8 20 mai, og nå er jeg i full prøving igjen! For meg var det det jeg måtte gjøre for å komme videre... prøve på nytt.. Ønsker deg masse lykke til i tiden som kommer!

-klem-

Skrevet

Uff.. trist å høre! Håper det ikke er lenge til spiren sitter!

Masse lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...