Gå til innhold

kjapt ned i vekt

Anbefalte innlegg

Dere som gjerne vil gå fort ned i vekt ved hjelp av st2 osv: hva med at disse produktene funker som amfetamin og kan påvirke deg lenge etter trening? Det er forbudt i Norge også.. Syns det virker som om "alle" gjerne vil ha disse produktene, og hverken innhold eller bivirkninger spiller noen rolle.. Litt pussig syns jeg da.. Det er jo produkter på linje med dop. Hadde dere gått på plata og kjøpt en dose amfetamin kanskje? Vil vel ikke ned i vekt for enhver pris heller..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5257554-kjapt-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner godt hva du mener, men jeg mener at om en vurderer å ta slike produkter må være opp til enhver og at om du evt vurdere å ta de så gå fast til legen å sjekk blodtrykket, les godt å skaff info om produket før du tar det osv.

Går selv på noe lignende men det er ikke st2... Jeg har gått på det før og vet det funker. Jeg tar det i forbindelse med trening da for å få max forbrenning og max utbytte av treningen. Men skal ikke gå på slike produkter over en mnd!! Er heller ikke vits å gjøre det for kroppen venner seg til det og til slutt har de ingen effekt. Jeg mener at risikoen med slike produkte må en selv stå til ansvar for.

Det hjelper nok ikke å si at de er farlige eller som dop....folk gjør hva de vil uansett. Disse pillene jeg tar funker ikke oppkvikkende...ergo ikke i nærheten av amf eller speed! Å prosent sammenligningen er meeeget små....kan egentli ikke sammenlignes engang!

Men skjønner hva du mener...men er ikke helt det samme som dop liksom :o)

Folk gjør det de vil uansett!

Men grunnet at det er ulovlig i norge og evt kan ha uheldige bivirkninger for noen så annbefaler jag ALDRI noen andre å ta de...

Bare min lille mening dette :oP

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5257554-kjapt-ned-i-vekt/#findComment-5269140
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...