Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Pga uregelmessige sykluser er jeg litt usikker på om jeg i det hele tatt har noe eggløsning. Ser sjelden eller aldri noe eggløsningsslim heller.. Er dette et dårlig tegn?? Noen som vet om noe helsekost som evt. kan hjelpe eggløsningen i gang??
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har samme problem som deg! Har ikke hatt ordentlig mens etter pilleslutt og er usikker på om jeg har tr! Har derfor bestilt legetime, for å høre om det er mulig å få tilbake tr.. (helst på dagen) Har jo venta i snart ett år på den f.... Tanta! VIL HA BEBIS NÅ!!!!!!! Håper legen kan hjelpe meg!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Takker for svar.. Jeg hadde en periode i fjor der jeg ikke hadde tr på et halvt år.. Bestilte legetime, og tr kom på besøk nesten i det jeg la på røret.. Morsomt?? Tror den ble litt "opphengt" fordi jeg tenkte så mye på at den var borte.. Men har jo fortsatt ikke blitt gravid da :-(
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Det har jo egentlig vært godt å slippe tr da, men har begynt å savne a de siste mnd! Vil så gjerne ha en baby!! Får håpe det er vår tur snart!!!! Lykke til uansett!!! Klem fra
Min tur snart?? Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Ja, enig med deg der.. Ser desverre ut som tr har hengt seg opp igjen her hos meg.. Blir så lei.. Har snart ventet i 2 år på en liten spire :-( Nå må det skje noe snart!! Trenger vel egentlig ikke å signere med anonym..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå