Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hørte dette navnet og synes det var så søtt og anderledes! Hva synes dere?

Skrevet

Syns Sakarias er et stilig navn ja. (Hvis du ikke bor i Bergen)

Skrevet

Falt ikke helt i smak, men nå kommer jeg nord fra og der blir det. SAKKARIAS med veldig trykk på K.

Kommer helt an på hvor man bor :-)

Gå for det navnet dere liker best!!!!

Blir uansett bra :)

Skrevet

syntes ikke det var så veldig fint, sorry men det er jo min mening og det er deres som teller.

Skrevet

Sakarias er kjempefint!!!!

Skrevet

Tungt navn, jeg synes ikke det var noe fint.

Skrevet

datteren min går i barnehagen med Sakarias. Kul liten tass.

Skrevet

Kjempe fint navn:) Hadde det ikke vært for at jeg har en Elias selv, ville det vært et aktuelt navn for meg også!

Skrevet

Digger det jeg =) hehe... er et familienavn hos oss, så er aktuelt, men blir vel i så fall et attpå navn.. men sakarias er et sterkt navn, og trenger nok også en sterk person til å bære navnet (ikkje pga mobbing, for jeg tror IKKJE dette er et "mobbenavn", men et sterkt navn trenger en stabil person bak navnet, etter min mening da) =D

Skrevet

Vi har valgt Sakarias.... Hvordan kan jeg vite om han blir en sterk person i fremtiden??!!! Hjelpe meg! Holder det ikke at foreldrene liker navnet? Hi,hi. Men han er en liten tøffing så kanskje det går rette veien?

Skrevet

Det gjør datteren min også!!! I oslo?

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har en liten gutt som heter Sakarias! Elias ble for populært da vi valgt navn, så det var et av alternativene på lista og vi er veldig fornøyde nå! Tobias, Elias, Isak, Lukas.... De var alle på listen vår, men Sakarias var det som skilte seg ut som litt mer sjeldent enn de andre. Lykke til med valget! Vi har bare hørt positive tilbakemeldinger om navnet

Skrevet

Sakarias er veldig stilig!!! Det hadde jeg gått for, hadde jeg ikke bodd i Bergen:)

Skrevet

Hei

Bor du i Bergen? Så kjekt det gjør eg og.

Skrevet

Hei hei

Litt vittig

Da jeg begynte å lese på innleggene under så mente jeg at Sakarias ikke var noe fint. Men da jeg nå er kommet nederst og skal svare selv så syns jeg faktisk at det var et veldig bra navn. Til og med om en bor i Bergen =)

Skrevet

Ja, eg e fra Bergen!:) Norges beste by:)

Bor ute på landet, litt forbi Knarvik, viss du vet hvor det er.. men jobber i Byn!:)

Venter du en liten, eller er du ferdig?

Hilsen meg:)

Maren Beth

Skrevet

fint navn..men finare med Z..Zakarias...

Skrevet

hehe..må si meg enig i RemiogRonja-mamma! Helt rart, jeg likte ikke navnet da jeg så overskrifta, men etter å ha lest innlegene er det ikke så verst, faktisk ganske fint:-) Kanskje vi bare ikke hadde "smakt" nok på det...

Lykke til!

Skrevet

Sakarias er kjempefint!

Jeg er veldig opphengt i korte navn, og prøver intens å finne et stilig, kort navn....-men jeg tror nesten at jeg har konvertert til Sakarias.

Det var stilig, uvanlig men likevel har det en trendy klang. Sikkert pga bibel-trenden ;o)

Go for it!!....nå skal jeg foreslå dette til Mannen :oD

Skrevet

Synest Sakarias er kjempeflott:)

Gutten vår har dette som andrenavn, og det er noe jeg angrer på...fordi vi skal ha ny baby og i tilfelle dette blir gutt hadde jeg ønsket navnet som førstenavn til gutten.

Skrevet

Hvorfor ikke Sakarias i Bergen? Kjenner en som har tilknytning til Sørlandet. Fint å høre navnet der. Blir jo skarring på R'en i Bergen også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...