Gå til innhold

noen av dere som testet før ikm?


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TJihhi, du er her også, ja? Det var jeg som skrev om metallsmak etc på "Bli gravid". Sist testet jeg positivt 10 dager etter befruktning, og lurer sånn sett på det samme som deg. Er jo utålmodig så det holder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja jeg MÅ bare titte innom her man vet aldri om det er noen symptomer som dukker opp tjihii!!;)

 

Klem

 

PS: testa idag 8 dager før ikm men negativt, VEL tidlig? eh ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt 8 dager etter el, og positivt 11 dager etter. Følte ikke at jeg hadde noen særlige symptomer, men når jeg tenker over det i ettertid hadde jeg mensmurringer i korsryggen nesten helt fra el. Dette var likevel ikke så mye at det ikke kunne vært "noe annet".

Lykke til jenter, håper dere er på vei inn i 1.tri.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet pos.idag,7 dager før ikm.forrige gang var den knapt sylig pos,på ikm,så lite at jeg trodde den var neg,og tok ny en uke etter..så det kan forskjellig fra gang til gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jøss så bra. har testa med el tester jeg, men de var så dårlige, det var to streker men ingen av de syntes noe særlig i det hele tatt. Jeg tok for øvrig en gravidtest for to dager siden, VEL tidlig har ikke ikm før til helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg strøk på graviditetstest i dag, 8 dager før ikm. Veeet jo så inderlig godt at det er bortkasta penger... Holder motet oppe og blir kjempelykkelig om jeg består neste test helt i slutten av uka.

 

Tjihii...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa positiv 1 uke før ikm. Er fremdeles gravid. Er 11+1 i dag. (kaster opp enda, buhuu ganske skipt) Håper den kvalmen snart gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...