Gå til innhold

mensen smerter

18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

hei juli jenter!! nu e det ikke lenge igjen. Har gleda mæ veldig lenge nu..men har merka at æ har begynnt å få litt panikk i det siste ,flere?

Slit endel med mensen smerte hver dag nu,men e nu ikke så ille smerter.Noen andre som også slit med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen der ja.. Har også en del fler kynnere og magen er hard nesten hele dagen.. Har mensmurringer og vondt rundt livet liksom og bak i ryggen og du skjønner hva jeg mener nå.. tihi, ikke så flink å forklare meg.. Nå har jeg to vidt forskjellige terminer så er veldig spent på hva som stemmer... Menstermin er 17 juni mens ultralyd terminen er 13 juli........ Synes jeg kjenner forskjell på kroppen og hodet var delvis festet når jeg var hos jordmor den 26 mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"morsomt" å se at det er flere her med terminsprik, har selv menstermin 15 juni, og Ultermin 5 juli.

Har også mensmurringer/menssmerter, av og til glemmer jeg nesten at jeg er gravid, kjennes ut som at tanta er rett rundt hjørnet. Føler meg nesten litt snytt, trodde jeg skulle slippe unna disse plagene da jeg ble gravid. Men neeeeeida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...