Gå til innhold

April: 39,5 av tenner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

Huff, stakkars liten

Stiger feberen etter paracet ville jeg kontaktet lege. Høy feber av tannfrembrudd er vel heller ikke vanlig?

Snakker du med med legevakt kan du jo bare si at han har vært urven en stund og at du vil ta en crp. Da finner du iallefall ut om det er betennelse noen plass

God bedring til lillegutt

Tror ikke han har ørebetennelse da han ikke tar seg til ørene og sover greit nå.

Synes også det er litt høy feber for tenner....derfor jeg lurer på om det kan være noe annet. Han sover nå, men jeg skal snart inn og vekke han og ta en ny temp. (Venter bare på at pappa'n skal bli ferdig med rekesmørbrød nr ørten...)Er ikke tempen bedre da så ringer jeg legevakta ellers får jeg ikke ro i sjelen i natt. Er det noe bekterielt noe sted så finner de det vel og kanskje han får antibioika. Sikkert greit å få tittet i ørene også. Ønske om god bedring skal overbringes med tempmålingen (tviler på at han er vedlig mottagelig for noen hilsen da men) :-). Kommer tilbake med oppdatering når tempen er tatt. God å ha dere å snakke med når man er bekymret.

Annonse

Da var det gjort......37,6 etter 2 stk Paracet. Den første kom ut igjen etter ca 15 minutter med en uventet bæsjebleie...og jeg ble litt usikker på om hele var tatt opp.....Derfor fikk han en til av 125 mg. Totalt 250 mg hvis han er heldig...og det er jo greit synes jeg.

Nå er jeg glad, ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...