Gå til innhold

Vil ha en baby i dag...

Anbefalte innlegg

Jeg lengter så etter en baby at jeg tror jeg blir gal, tenker jo ikke på annet.. Har ikm om to dager (ikke 8.juni, som jeg først trodde - EL kom litt tidligere), har en sånn tre-dager-før test og lurer på om jeg blir nødt til å ofre den. Er så utrolig spent, selv om jeg tviler på at det har skjedd noe denne gangen. Er så og si symptomfri.

Skulle lest til eksamen, men i stedet bruker jeg ALT for mye tid på disse sidene. Noen som har tips til hvordan man skal klare å konsentrere seg om eksamenslesingen like før ikm??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5256665-vil-ha-en-baby-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner åssen du har det, Kaja! Jeg er skikkelig babysyk selv igjen!!! Har en sønn på 10 1/2 mnd og savner skrekkelig den følelsen av å gå gravid!!! Men gubben er ikke klar ennå... :-( *snufs* Er så babysyk at det gjør vondt! Det er ikke så mye å gjøre, egentlig... Du får prøve å legge det på hylla, og heller kose deg med tankene og fantasiene etter examen...

Masse, masse lykke til!!!

Annonse

Vet desverre ikke hvordan du kan tenke på andre ting. Sliter selv med å komme på nadre tanker enn barnevogn, seng, kler osv. Blir gal. Vil så veldig bare ha et lite frø i magen. Vil teste nå, men iingen test hjemme og alt er jo stengt :( Skulle fått mensen på lørdag, men ikke kommet enda.. Lov å håpe, men tviler på det er min tur, med den flaksen jeg har :(

off dagene går så utrolig sent når vi bare sitter her og håper.

Lykke til da Kaja ;o)

Er selv i 4pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...