Gå til innhold

mange som har blitt gravide med en tett eggleder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarte de å åpne egglederen igjen?

Jeg har selv ikke dette problemet, men jeg tror jeg ville prøvd ivf jeg.

Men kjenner en dame som hadde to tette eggledere. Første ivf var negativt og da hun skulle ringe inn mens for forsøk nr 2 og denne aldri kom, tok hun graviditetstest. Og den var positiv.

ja det finnes mange positive historier. Gyn fortalte om et tilfelle hvor eggleder på ene siden hadde hentet/fanget opp egg fra motsatt side!! ganske utrolig!! nei jeg får smøre meg med tålmodighet, så skjer det kanskje. hvis ikke blir det ivf på slutten av året. Gyn mente vi burde vente såpass. ingen fare da jeg var så ung mente han... (mulig det, men man blir frustrert av prøving og venting...) men selvfølgelig, skjer det naturlig hadde det vært topp!!

Hei du

Jeg fikk beskjed om TO tette eggledere. Begge var litt krøllete. Det dryppet noen få dråper blåfarge ut av den ene etter åpningsførsøk med lapraskopi på Ullevål. I tillegg var samboeren til tester som viste dårlig sædkvalitet og lite antall avømmere. De sa sjansene var små for å få på naturlig vis. Vi ble satt opp til IVF. Skulle vært igang i mars. Men jeg er 27 uker på vei med verdens flotteste lille gutt. Vi føler oss som verdens heldigste.

I løpet av høsten prøvde vi div hormonkurer uten hell. Fra november til ivf ble satt igang skulle vi liksom slappe av og ikke stresse. Jeg sterssa nok litt fordet. Men rett før jul la jeg gullegget og samboeren leverte noen supersvømmere. Og det ble det barn av:-)

Så vil bare si lykke lykke til! Ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...