Gå til innhold

Jeg har et spørsmål som jeg vil ha manges mening om... er dere snille

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha opp det dere får av informasjon om et spørsmål av ytterst viktig karakter for meg og familien min. Spørsmålet er ganske enkelt "Finner vi oss snart en bolig å kjøpe?"

Siden dere spår på mange forskjellige måter ønsker jeg svar fra mange av dere. De som ser kan gjerne føye til det de får opp om hvordan vi får det når boligen endelig er kjøpt - vil det bli mer sjelero, go-følelse og mental ro da? For meg og for barna og mannen min. Vi har lett så lenge nå og bor i en liten leid leilighet med masse banankasser. Forferdelig trist. Nå må vi flytte igjen - for 4. gang på 2 år. Vi er utslitt, deppa og helt desperate etter å finne en bolig, men det er veldig lite til salgs som likner noe vi ønsker oss. Enten er det for stort, for lite, for gammelt, for dyrt eller for ukoslig.... Nå må det da snart dukke opp noe for oss?

Hilsen sliten boligjeger.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg drar frem dette innlegget igjen, for det har plutselig dukket opp et hus som jeg tror er superinteressant. Men av forskjellige grunner har jeg litt kalde føtter. Jeg forsøkte også å spå i Tarot, men er så dårlig på sånt at jeg fikk fullstendig motstridende resultater.

Kan dere se om det er dette huset vi bør kjøpe?

Jeg vil gjerne ha svar fra flere av dere, gjerne Mimosa om hun fortsatt er her? Og KIMBY og hun fra Bergen. Og dere nye også om dere ser noe.

Tusen takk for all hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...