Gå til innhold

Regner med de fleste augustdamene har kommet seg hit nå? Er vi mange eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Jeg og har kommet meg inn her nå, har vært og kikket tidligere men ikke vært så aktiv, men skal prøve å bedre meg litt =) Har termin 29.aug.

Noen som vet om det skal være noe BIM-treff i Drammen snart? Hadde vært artig å truffet noen "i samme båt".

Jeg har også kommet meg over hit! Termin 24.08.06. Gleder meg veldig. Venter nr2, men må innrømme at jeg er mer spent denne gangen enn sist. Lurer så veldig på hva vi får denne gangen. Vi har en liten gutt fra før.

Hei hei.. Har også termin i aug. 22 for å være nøyaktig.. Var jammen mange som venter i august her gett..

Syns tiden har gått relativt sakte jeg da.. Hatt en del problemer men nå nærmer det seg heldigvis...

Noen som skal føde i fredrikstad rundt denne tiden da?

Jeg er også her. Er sykemeldt for tiden så går bare hjemme og koser meg. Det er godt når det er så fint vær. 2. trimester synes jegfløy av gårde og nå håper jeg 3. trimester også gjør det. Vil treffe gutten min snart! De siste nettene har jeg badet ham, byttet leier på han og ammet. Mye som skjer om nettene her :-)

Skal føde på Fredrikstad, og som du ser har jeg termin 18. Er fast bestemt på å føde uten epidurat, og ønsker derfor 7. etg. Men vi får se. Det begynner vel å bli på tide med en omvisning så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...