Gå til innhold

Forsiktig med å hoste????


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå i min 7 uke, og er veeeldig forkjølt og går og hoster hele dagen. Fikk nettopp nå høre at jeg må være forsiktig med å hoste siden jeg da bruker de nedre magemusklene... Har kjent litt stikkninger nederst i magen og ble litt bekymra nå! Noen som har hørt dette????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å si det sånn, så tror jeg at hvis du mister pga hosting, så ville du nok gjort det uansett. Fosteret ligger godt beskyttet inne i livmora, og man kan trene og ta sit-ups og bruke magemusklene så mye man vil... Stikkingen du kjenner er sikkert båndene rundt livmora som strekker seg. Lykke til med svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET skal du ikke være redd for!!! Da jeg var ca 6-7 uker på vei fikk jeg verdens værste innfluensa!! det startet med magesmerter, og jeg var sikker på at jeg mistet! Gikk å la meg og da begynte oppkasten, etterfulgt av store smerter i venstre skulder og venstre side av brystkassen hver gang jeg måtte sette meg opp for å spy... Til slutt klarte jeg ikke å ligge pga smertene var så sterke at jeg ikke fikk puste... Dro på legevakten og der ble jeg sjekket før jeg ble lagt inn og det var helt fint "der nede", så de kunne kosentrere seg om å ta prøver og få meg frisk... Jeg fortsatte å spy jevnt i 3 dager... så hosting er ikke farlig, men jeg skjønner du blir engstelig! Jeg var selv redd for å "spy ut" babyen! Altså, spy så mye at jeg klemte ut den lille... :-) Bare å hoste til du blir blå! Babyen klamrer seg fast! :-D

 

 

Masse lykke til! :-D Og god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde bronkitt i 5. uke, og da hoster man jo SINNSYKT, så var ikke noe farlig det...selvom man blir støl i magen av all hostinga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...