Gå til innhold

hei, trenger litt hjelp...


Dodlimammatil2

Anbefalte innlegg

jeg er ikke gravid, tror jeg, men jeg trenger litt hjelp fra dere som er det...

jeg har tatt 4 negative tester fr onsdag-idag, alle kjøpt på hurtigtest.no. Men mensen kommer ikke, har sett to dråper blod de siste to dagene, og etter at vi hadde sex kom d litt. Jeg lurer på er ; hvor lang tid tar d før hcg viser dersom jeg for eksempel hadde eggløsning 20.mai? er jo litt rart dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lang syklus har du normalt da?? Noen tester kan du jo ta allerede en uke før du skal ha mensen, men andre tester kan vise negativt en hel uke etter du skulle hatt mensen selv om du er gravid. vet du hvilken type av test det er du har brukt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testen kan tas dagen mensen ikke dukker opp. jeg har som regel 26-27 dagers turnus, og er nå på dag 33, og det skjer aldri at jeg går så lenge over tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jo litt rart ut da at testene er negative og ingen mens i sikte. har du noen symptomer da?? jeg tror nok at jeg hadde prøvd å teste med et annet merke også for å se hva de viser. clearblue er veldig pålitelig, og du kan teste tre dager før du skulle hatt mens, så om den er negativ så er du nok mest sannsynlig ikke gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært litt kvalm om kvelden, og litt stikking i pupper... luft i magen og verk i ryggen.. men jeg tror at je kan finne alle symptomer bare jeg tenker nok ;) eller leter nok... hihi. får satse på at mensen kommer eller får jeg teste på tirsdag m clearblue... takk for at du svarte hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen og graviditet har ofte de samme symptomene. Men iallefall, så hadde jeg eggløsning 20 mars og testet positivt 6 april, som var tre dager etter forventet mensen.

 

Jeg anbefaler å vente med å teste til et par dager over IKM, og at du bruker clearblue:-)

 

Lykke til! Om det ikke er tilfelle nå er det nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann

 

Jeg kjøpte tester på hurtigtest.no, og alle slo negativt ut frem til 2 dager over IKM. Kjøpte til slutt QR som slo forsiktig ut. Dagen etterpå tok jeg nok en test fra hurtigtest som såvidt slo ut, kunne vært en skyggestrek. Men tok en CB samme dag, på ettermiddagen samme dag, og den ble så blå som den kunne bli. Så det er en liten mulighet enda, i og med at ikke mensen er kommet.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi så spennende, jeg får krysse fingre og tær sien mensen ikke er kommet enda! hvis den ikke kommer til tirsdag blir det cb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...