Victorials Skrevet 4. juni 2006 #1 Del Skrevet 4. juni 2006 Var her inne for ca et år siden og igjen i September (ca) Mistet desverre begge gangene, men nå satt det en spire igjen!! Håper alt går bra nå da.... Er veldig glad idag etter positiv graviditetstest, og den satt etter 4 pp.. Tenkte bare jeg skulle presentere meg.. Hei! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til AM&JS Skrevet 4. juni 2006 #2 Del Skrevet 4. juni 2006 Velkommen til oss..jeg er i uke 12 på tirsdag.:) Lykke til denne gangen.!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victorials Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juni 2006 Tusen takk Å.. da hopper du snart over til neste trimester da Lykke til du å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessa80 Skrevet 4. juni 2006 #4 Del Skrevet 4. juni 2006 velkommen, gratulerer og lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #5 Del Skrevet 4. juni 2006 Lykke til!! Denne gangen går det strålende. Alle gode ting er tre, er det ikke de sier? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 5. juni 2006 #6 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer med ny liten spire i magen....denne gangen klorer den seg godt fast skal du se Jeg er her også for tredje gang etter å ha mistet to ganger tidligere. Men føler på meg at denne gangen er det vår tur Gleder meg til vi kan hoppe over til 2. trimester sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #7 Del Skrevet 5. juni 2006 Stemmer det at du er bare 16 år? Lurer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå