Gå til innhold

Hvordan står det til med juli mammaene? :)

Løven83

Anbefalte innlegg

Ikke lenge til det begynner å bli vår tur!:) Dette er mitt første så jeg gleder kjempemasse, men samtidig litt skummelt at vi snart er tre og har ansvar for et lite gull:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg så utrolig mye! Kjenner jeg får litt sommerfugler i magen! Men det er litt skummerlt å ja! Når jeg ser bittesmåe babyer nå kjenner jeg at jeg er klar for at tulla kan kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.. Min søster har en liten gutt på 4mnd og kjenner jeg blir babysyk når jeg er sammen med dem.. Gleder meg til å få min egen lille baby i hendene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det ikke lenge igjen dere. Nesten så jeg ikke klarer vente ( noe vi nok må ) Min første også så det er jo ekstra spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er både og med meg.Har ei nydelig jente på snart 2 år, prøver å nyte den siste tida jeg har helt alene med henne. Samtidig så er jeg veldig utålmodig, vil gjerne møte lille jenta jeg har i magen og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en på 6år. gleder meg til å få en liten baby i huset igjen. begynner å bli veldig utålmodig. klarer nesten ikke vente på at lille gutt skal komme ut. formen er ikke bra så gutten kan godt komme snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt blanda følelser jeg... Vil veldig gjerne ha gutten min ut nå, vil gjerne holde rundt han og se han. Men gruer meg også, har fødselsangst (har ikke født før) og så har man jo mange tanker på hvordan det blir når den kommer ut! Klarer jeg å gi han det han trenger! Blir jeg en god mor! Etc. Men det går vel bra. Sliter veldig med BL så vil ha han ut i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...