Gå til innhold

Spiser dere mye godteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å spise sunt, men bare MÅ ha litt sjokolade eller annet godteri hver dag.. Føler at nesten alle andre gravide er så grusom sunne og bare spiser frukt og grønnsaker.. Eller er dere bare hemmelige sjoko-holikere? ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser vanlig og sunt hver dag og så skeier jeg ut med noe snop på kveldene etter at eldstemann har lagt seg. Ikke så masse sjokolade, men gjerne sure drops og brus.

Skrevet

må nok bekjenne mine "synder", blir nok noe søtt her å, hver dag:-)

ikke mye, men litt, for å få bort det store suget.

gjør ei ikke det,siyyer ei plutselig å putter i meg en hel plate sjokolade, enn 1 rad.... har ei lyst på, tar ei litt... :-)

så alene er du ikke:-)

Skrevet

Jah, alt for mye.. tihi greier ikke å la være jeg.. Så her kommer det nok ut en liten søtmoms slik som mamman:)

Skrevet

Ja, desverre så blir det mer enn nok sjokolade her også...

Skrevet

Bra det ikke bare er meg.. hehe :P

Men merker dere at dere går opp ekstra i vekt pga momsingen?

Skrevet

Her spiser jeg godis om jeg har i huset, ellers så blir det gjerne til at jeg tar et glass o'boy, en kopp te med sukker eller ei brödskive med honning eller noe annet sött på til kvelds, når ungene er i seng...:-)

Så man kan jo si at det blir no godt hver dag...

Skrevet

Jeg går ikke noe spesiellt opp i vekt.. har gått opp 4 kg så langt i svangerskapet 34+5..

Skrevet

Uff, ja altfor mye søtt og ususnt her. Men men, har tenkt å prøve og endre litt på den stilen når babyen kommer. Så da får jeg ta meg sammen da :o)

Skrevet

Jeg kunne laget gåtteri dagbok her til deg, og lover deg at det hadde blitt en del hver eneste dag. Men unner meg dette nå da. Drikker også brus alt for ofte, men innbiller meg at jeg trenger dette også siden vekta knapt går oppover. 3 sjokolader er daglig kost på denne dama, og jeg har det fint med det.

Men når barnet er født har jeg med de andre to hatt 3 mnd der jeg verken spiser sjokolade eller brus og det tror jeg nok jeg blir å gjøre nå å ;)

Skrevet

prøv melkesjokolade med daim..hihi!!

Skrevet

åå den er så god!! Har fått helt dilla på den :P hehe

Skrevet

dere som er så glad i søtt skal alle dere ha jente?

Skrevet

Spiser egentlig ikke så mye godteri, men jeg spiser MASSE is! Er jo ikke helt bra det heller da... he he

Skrevet

jeg spiste det jeg ville og prøvde ikke å være noe sunnere en vanlig,gikk opp 10kg. ble nok mere snop da jeg gikk gravid og jeg fikk jente

Skrevet

Nei jeg skal ha gutt faktisk...

Skrevet

dilla på sjokolade skal jo være tegn på gutt har jeg lest ;-)

Skrevet

Var flink til å være "sunn" i begynnelsen, men hvor nærmere terminen jeg kommet jo mer godis blir det for hver dag hehe. Nå har jeg gått over (snufs snufs), så nå er det trøstespising i tillegg :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...