Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #1 Skrevet 4. juni 2006 Har fire uker igjen, og er så trøtt og sliten. Sover på sofaen en gang på formiddagen og en liten lur etter middag. Men sover dårlig på natten da, men tre doturer og mye lett søvn. Er det tegn på at fødselen nærmer seg, at kroppen gjør seg klar og lader opp, kanskje?
Beth84g Skrevet 4. juni 2006 #2 Skrevet 4. juni 2006 Spurte om det samme her om dagen og det virker som om de fleste blir trøtte på slutten. Litt pga at kroppen hviler ut og litt pga av dårlig nattesøvn. Er jo viktig å nyte det nå da. Sove når man vil og bare slappe av. Det fortjener vi.
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #3 Skrevet 4. juni 2006 Sov så mye du orker! Pass på nå! Jeg har fem uker til termin, og er veldig trött og sliten. Men jeg har to jenter fra för (4.5 og 1.5) så her blir det ikke mange sjansene til sövn. Men jeg sniker til meg noen lurer i ny og, barne-tv og lignende. De sier at kroppen gjör deg forberedt til hva som komme skal... Man må på toalettet flere ggr/natt og man våkner når man snur seg osv. Etter födsel så våkner man jo av amming, bleieskift og gråting... Så det er en slags forberedelse...
Maika&Laika Skrevet 4. juni 2006 #4 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har også begynt å sove masse igjen, middagslur og greier. Nesten som i starten, jo! 3 uker igjen
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Jeg har tre uker igjen, og sover opptil to timer midt på dagen (passer på å sove samtidig med storebror på 2 år). Er kjempetrøtt, og mannen min tar det hvertfall som et tegn på at fødselen nærmer seg.. Ellers i svangerskapet har jeg hatt masse energi og ikke sovet så mye som jeg gjør nå.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 jeg er konstant trøtt. sover dårligg om natta,sliter med å sove på dagen. men prøver å slappe av mest mulig. jeg begynner å bli lei egentlig. har 5 uker igjen....
KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 4. juni 2006 #7 Skrevet 4. juni 2006 samme her og 4 uker til termin! sover lenge om dagen pluss litt på ettermiddagen .. føles slik som jeg hadde det i første trimester igjen!! håper at den lille kunne komme et par uker før.. er så lei, føler jeg har vært gravid evig!!!
Malita Skrevet 5. juni 2006 #8 Skrevet 5. juni 2006 Jeg har og ca 4 uker igjen og er kjempetrøtt for tiden. Om jeg sover på dagen er jeg likevel vanvittig trøtt på ettermiddagen . Ofte jeg legger meg i 9-9.30 tiden om kvelden. Sover ikke godt om natte heller nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå